עיריית בת ים
צילום: מורן בן זכאי

שגרת קורונה: קבלת קהל בעיריה במתכונת תו ירוק

לאור תחלואת הקורונה והנחיות משרד הבריאות: עיריית בת-ים תפעיל קבלת קהל במתכונת 'התו ירוק' החל מיום שני ה- 16/8/21. בנוסף, קבלת הקהל במחלקות הארנונה וההנדסה תתאפשר רק בקביעת תור מראש

פורסם בתאריך: 14.8.21 21:21

לאור התמשכות בתחלואה וההתפשטות של זן הדלתא ברחבי הארץ הורה ראש העיר צביקה ברוט בתום הערכת המצב כי עיריית בת-ם תחל לקבל קהל במתכונת 'תו ירוק' ביחידות העירייה השונות כפיילוט למשך שבועיים, החל מיום שני ה- 16/08/21.




ההחלטה באה למרות הירידה בתחלואה בשבועיים האחרונים בבת-ים, שמוגדרת כעת עיר כתומה, ועל רקע העלייה בתחלואה בערים השכנות שחלקן שוב אדומות.משל״ט הקורונה העירוני ממשיך לעבוד מסביב לשעון בכדי לצמצם את התחלואה במתכונת דומה לפעילות שהיתה בכל גלי הקורונה הקודמים.

שימו לב למתכונת החדשה לקבלת קהל: אם הנכם בעלי 'תו ירוק'- מחוסנים, מחלימים או בעלי בדיקה שלילית לקורונה ב- 72 שעות האחרונות תוכלו להגיע פיזית למחלקות העירייה.בנוסף, במחלקות הארנונה וההנדסה ההגעה תתאפשר רק על ידי זימון תור מראש.

על מנת לשפר כמה שניתן את השירות לצד שמירה קפדנית על ההנחיות, עיריית בת-ים מפעילה מערך שירותים דיגיטליים ותושבי העיר מוזמנים לבצע פעולות רבות דרך האתר העירוני ללא צורך בהגעה פיזית במחלקות הארנונה וההנדסה – ולזמן תור מראש בלחיצת כפתור או לקיים פגישה באמצעות בשיחה טלפונית;

my visit- זימון תורים טלפוני או פיזי מכל מקום ובכל שעה דרך הנייד או מחשב. נכנסים לאתר או לאפליקציית my visit – וקובעים תור לפגישה טלפונית או פרונטלית עם נציג הארנונה.
בפגישה הטלפונית ניתן לקבל אותו שירות בדיוק ממש כמו בתור פרונטלי – לקבל מידע, לבצע פעולות, למלא טופס מקוון, לשתף קבצים, לשלם בכרטיס אשראי ועוד.

מהלך זה הוא צעד נוסף במסגרת מדיניות ראש העיר, צביקה ברוט ומנכ"לית העירייה, יודפת אפק ארזי לשיפור השירות לתושב במקביל לנקיטת צעדים לשמירה על בריאות הציבור. כזכור, עירית בת ים זכתה לציון לשבח מהממשלה על ניהול המאבק במגיפה, לאחר שלכל אורך תקופת הקורונה פעלה העירייה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, עם צעדים עצמאיים, שהביאו להורדת התחלואה בעיר בכל פעם מחדש. במקביל מובילה העירייה גם ביכולת לשמור על שגרת החיים לצד המגיפה.

צביקה ברוט, ראש העיר: "בת-ים הייתה אחת הערים הראשונות שנקטה בצעדים עצמאיים על מנת להביא להורדת התחלואה. הדבר סייע בגל הראשון להפוך את העיר לירוקה וכתוצאה מכך ערים רבות למדו את המודל הבת ימי והפעילו אותו בצורה דומה. אנו נמצאים בקשר הדוק עם כלל משרדי הממשלה ופיקוד העורף בנושא. בשבועיים הקרובים מחלקות העירייה יחלו בפיילוט של מתכונת 'התו הירוק' במחלקות השונות בכדי לצמצמם כמה שניתן את ההדבקה במרחב הציבורי. אני קורא לכם להישמע להנחיות, להקפיד על מסיכות בחללים סגורים, ולהימנע ממגע מיותר. כל הזמן תוכלו לקבל שירות מצוין מרחוק באמצעות האתר או האפליקציה. כך נצליח גם לשמור על חיי השגרה בחינוך, בתרבות ובתעסוקה – ולשמור על בת-ים בריאה"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות