העבודות יוצאות לדרך

תאגיד מי בת-ים ממשיך לשדרג את מערכת הביוב העירונית, עבודות להנחת קו ביוב חדש ברחוב הקוממיות יצא לדרך

פורסם בתאריך: 5.8.21 08:03

כחלק מתוכנית הפיתוח והשדרוג של תשתיות הביוב בעיר, תאגיד מי בת-ים ממשיך בביצועם של פרויקטים רבים, לשיפור ושדרוג תשתיות הביוב בעיר ואת התאמתן לכמויות הביוב העתידיות כתוצאה מהגידול החזוי באוכלוסיית העיר.



בימים אלה החל התאגיד את העבודות להנחת קו ביוב חדש ברחוב הקוממיות, שעתידו לחבר את שפכי בנייני המגורים  החדשים שהוקמו בשכונות החדשות בדרום העיר אל מערכת הביוב העירונית. הקו יחובר אל תחנת השאיבה 'שפירא' ובשלב השני יחובר אל תחנת השאיבה החדשה, אותה הקים התאגיד לאחרונה. ביצוע העבודה דורש תכנון הנדסי מוקפד בשל תוואי העבודה המקביל לציר תנועה ראשי ובאזור מרובה בתשתיות תת קרקעיות קיימות. צפי לסיום העבודות: ספטמבר 2021.

הקו החדש הינו חלק ממערכת ביוב שלמה שהקים התאגיד לאחרונה בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים, אשר יצא לפועל לאחר תהליך תכנוני והנדסי מוקפד של צוותי התאגיד.

פרויקט זה מבוצע במקביל למגוון פרויקטים נוספים בעיר המכסים מכלול רחב של נושאים כגון : שדרוג ותחזוקת תשתיות המים והביוב העירוניות ותחנות השאיבה, טיפול בצמצום פחת המים בעיר, ופיתוח תשתיות בשכונות החדשות.

טל טורן, מנכ"ל התאגיד: "מדובר בפרויקט בהיקף גדול מאוד, שעתיד לשפר דרמטית את איכות חיי התושבים. כלל הפרויקטים אותם מבצע התאגיד נעשים עם ראיה תכנונית לעשרות שנים קדימה. לצד פרויקט זה, קיימים עוד מס' פרויקטים נוספים, אשר תוכננו זה מכבר ומבטיחים השקעה בתשתיות ורצף עבודה לשנים הקרובות. התאגיד ימשיך לפעול במרץ רב לפיתוח ושדרוג התשתיות בעיר, לרווחתם של תושבי העיר".

איציק דריקס, יו"ר דירקטוריון ומשנה לראש העיר: "פרויקט זה הינו חלק מתוכנית ההשקעות הרב שנתית של התאגיד, בה הושקעה מחשבה רבה בהתאם לתוכניות הפיתוח העירוניות. אני סמוך ובטוח כי תושבינו ייהנו מפירותיה. התאגיד ימשיך להקצות את מירב משאביו לשדרוג ופיתוח תשתיות עירוניות. כל הכנסות התאגיד שבות אל התושבים בדמותם של פרויקטים רבים, שישפרו משמעותית את שגרת החיים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות