אירוע הגאווה בבת ים(צילום: מורן בן זכאי)
אירוע הגאווה בבת ים (צילום: מורן בן זכאי)

חוגגים גאווה על הבר

קבוצת הגאווה בעיר, הגל הגאה, תקיים את אירוע הגאווה השנתי - טברנה גאה בבת-ים, באירוח הפטריקס בר בטיילת."שיתוף פעולה יוצא דופן באירוע שלא היה כמותו בעיר למען חיזוק הקהילה המקומית וחיבור עם כלל תושבי העיר אשר מוזמנים לבוא, להכיר את הקהילה הגאה ולחגוג איתה".

פורסם בתאריך: 27.7.21 14:01

אחרי מס' אירועי גאווה שהתקיימו בשנים קודמות, השנה תתכנס הקהילה הגאה בעיר לאירוע גאווה במתכונת של טברנה, הערב ייפתח עם 'גאווה בסלון' על הבר ובמתחם האירוע יעמדו דוכני הסברה של ארגוני הקהילה.



'מדובר בפרויקט מטעם האגודה למען הלהט"ב אשר מטרתו לפגוש א.נשים מהקהילה הגאה שיספרו את סיפורם האישי פנים אל פנים, על מנת לקדם סובלנות ומודעות. הפרויקט הוקם לאחר הרצח של שירה בנקי ז"ל במצעד בירושלים ומדי שנה מתקיים במגוון מקומות בכל רחבי הארץ.
השנה, לראשונה, בת-ים תצטרף ל"גאווה בסלון" במסגרת אירוע הגאווה ובו יוזמנו האקטיבסטים – רעות נגר ועלי חביבי שיבואו לשתף על היציאה מהארון, האקטיביזם ושבירת תקרות זכוכית בחייהם ובחלקו השני של הערב יבוא די-ג'יי billy cross (יהודה בוחבוט) עם זמרת החפלות הבת ימית, מורן ערוסי, לחגיגה גאה בבר, באופן שמעולם לא נעשה קודם לכן.

"האירוע הזה הוא תוצר של שיתוף פעולה מדהים. למשל: הגענו לזמרת, מורן ערוסי, רק בזכות קבוצת הפייסבוק 'אמהות מבת-ים' וישר היא נענתה, גם בעל הבר החליט לארח אותנו ללא תשלום למען המטרה. כל האירוע הזה נעשה ללא מטרות רווח והיום אנחנו שמות לב שהציבור בעיר מעוניין לפעול למען הקהילה".
כך נמסר ממובילות הקבוצה הגאה בעיר."הציבור בעיר מרגיש את הפערים הבולטים לעין. לפני שהעלינו את האירוע ראינו בחודש יוני (חודש הגאווה) דיונים בקבוצות פייסבוק של אלפי אנשים על הפערים בנושא. הערים השכנות כבר ממזמן פועלות למען תושביה הגאים ובימינו גם בפריפריות הרחוקות (מטבריה ועפולה ועד לאשדוד ואופקים) מתקיימים אירועי גאווההציבור בבת-ים לא שונה וגם מחכה לזה. לכן החלטנו לקיים את האירוע שפונה לכלל הציבור".

האירוע יתקיים ביום שלישי, 3.8, שעה 20:00, בר הפטריקס בבת-ים, בן גוריון 136.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות