עדן בן זקן
עדן בן זקן

קיץ זה רק בבת-ים

אירועי שיא גדולים וייחודיים, הופעות של כוכבי ענק, פסטיבלים, הצגות, תערוכות, פעילויות ואירועים בכל רחבי העיר שעתידים למשוך ולארח מבקרים מכל ערי הארץ ואזור המרכז בפרט

פורסם בתאריך: 25.7.21 08:00

הכפר האולימפי מגיע לטיילת בת-ים. בין התאריכים 3-6.8 הטיילת תשנה את פניה ויתקיימו בה פעילויות ספורט, סדנאות, משחקים אתגריים ומשחקי ספורט ימי לכל המשפחה והכל באווירת האולימפיאדה במסע חובק עולם. תוכלו להנות מקיר טיפוס אקסטרימי, תחרויות גלישה וגלישה לילית, סדנאות צלילה, טורניר מטקות חופים, מתחם אופני ספינינג והפעלות שיכניסו אתכם לכושר, בפסטיבל יוקרנו המשחקיים האולימפיים מאולימפיאדת טוקיו. אסור לכם לפספס

זה לא הכל, עדן בן זקן, זמרת העשור תגיע לחמם את הקיץ והלב בכרטיסים מוזלים לתושבי העיר (18.8) שלומי שבת יארח את יובל דיין על במה אחת (25.8) ושלישיית מה קשור במופע מוזיקלי שיעיף אתכם מצחוק (28.8) בכרטיסים מסובסדים לתושבי העיר. האולפן השקוף של גל"צ יגיע להתארח אצלנו (22.7) בואו למסיבה הטובה בעיר. הכניסה חופשית.

מוצ"ש בטיילת/נורדואו, סוגרים שבוע כמו שצריך,כל מוצאי שבת ביולי- אוגוסט הטיילת ומתחם נורדאו ישנו את פניהם ואתם תהנו ממופעי תיאטרון רחוב, מיצגים, מופעים מוזיקליים, מופעי להטוטנות וקרקס, יריד אמנים ומגוון של דוכני פנאי ואוכל רחוב. (מוצ"ש בחודשים יולי-אוגוסט, 20:00-23:00, כניסה חופשית!). זה לא הכל, לאורך כל החופש הגדול שפע של פעילויות לנוער בטיילת: סקייט פארק, ערבי מוזיקה והופעות של להקות מקומיות, סדנאות יצירה ושוקולד  ומסיבת פולמון באווירת תאילנד. הקיץ הזה רק בבת-ים!

שעות סיפור לילדים ורפרטואר עשיר של מופעים, הצגות והרצאות לבוגרים בתרבוטק העירוני, פסטיבל בן-דורי מרגש בשכונת עמידר, פעילות לילה לבן לנוער, פעילויות מגוונות בגינות ברחבי העיר: פעילויות ספורט וכושר, סדנאות, הקרנת סרטים נבחרים והרבה כייף ממש מתחת לבית.

צביקה ברוט, ראש העיר: "הכנו בשבילכם מגון ענק של אירועים לקיץ הקרוב בכל רחבי העיר, מיוחדים, מרשימים ומותאמים לכולם. גם בחודשי קיץ, אין מה לחפש בערים אחרות, כשאצלנו בעיר האירועים הטובים ביותר עם האמנים המובילים בארץ. כל זאת בחישוב כלכלי נכון ובאחריות, כדי שנעמוד במשימה להבריא את הקופה הציבורית ולהמשיך להעניק לכם את השירות הטוב והאיכותי ביותר. העירייה בהובלתי תמשיך לשדרג ולשפר ללא הפסקה את השירות שאתם מקבלים ונמשיך להעמיד את תושבי בת-ים בראש סדר העדיפויות. תהנו ותבלו. קיץ שמח ובטוח לכולם!"



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות