צילום: אוראלי מלכה
צילום: אוראלי מלכה

'מתחברים ברשויות המקומיות': הכנס השנתי נערך בטרמינל העיצוב בעיר

בתחילת השבוע אירחה עיריית בת-ים את הכנס הארצי של תכנית 'מתחברים ברשויות המקומיות', שנערך בטרמינל העיצוב במעמד ראש העיר, צביקה ברוט

פורסם בתאריך: 30.6.21 07:50

בתחילת השבוע אירחה עיריית בת-ים את הכנס הארצי של תכנית מתחברים ברשויות המקומיות בטרמינל העיצוב בעיר. האירוע התקיים במעמד ראש העיר, צביקה ברוט אשר נשא דבריו, וברך את באי הכנס לעיר.



מתחברים היא תוכנית להפגת בדידות בקרב אזרחים ותיקים בעזרת התנדבות של ולמען אזרחים ותיקים. שיתוף פעולה של הרשת הישראלית להתנדבות, מפעל הפיס ורשויות מקומיות. בת ים נבחרה להיות בפיילוט הארצי של התוכנית ביחד עם עוד 15 רשויות מקומיות.

בבת ים מובילה את התכנית עובדות המחלקה למניעה וקהילה של החברה לתרבות פנאי וספורט, ליזי בוקובזה ובתיה עזרא. טרם קיום האירוע לפני כשבוע קיימנו בעיר את השולחן העגול העירוני שהוא בעצם יריית הפתיחה של התוכנית בעיר. במפגש השתתפו כל בעלי התפקידים בעיר העוסקים בעבודה מול אזרחים וותיקים, עמותות, ארגונים, ביטוח לאומי, נציגי קופות החולים ועוד. ומטרתו היתה הצגת התוכנית לכלל השותפים הרלוונטיים והצפה של הצרכים העירוניים. השאיפה שלנו היא ליצור תשתית לקידום והרחבת תוכניות ההתנדבות של ולמען האזרחים הותיקים בעיר שיפחיתו את תחושת הבדידות ויגבירו את תחושת השייכות והמשמעות בקרב אזרחים ותיקים בעיר.



תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות