טיילת בת ים.צילום: אביחי חיים
טיילת בת ים.צילום: אביחי חיים

החוף מחכה רק לכם? העירייה מחפשת בעלים למסעדת "המרפסת"

עיריית בת ים, באמצעות החברה הכללית חוף בת-ים ליזמות ופיתוח, פרסמה לאחרונה מכרז להכשרה, שכירות והפעלה של מסעדת "המרפסת" המפורסמת בחוף הים

פורסם בתאריך: 10.6.21 07:45

עיריית בת ים, באמצעות החברה הכללית (חוף בת-ים ליזמות ופיתוח) פרסמה לאחרונה מכרז להכשרה, שכירות והפעלה להכשרה והפעלה של נכס/מסעדת "המרפסת" בדרך בן גוריון ("חוף לדוגמא") בבת ים. במסגרת המכרז, תימסר זכות השכירות בנכס לידי מציע, אשר יפעיל במשך חמש שנים את המתחם כבית עסק, ומלבד דמי השכרות יבצע עבודות שדרוג ופיתוח במקום.



הנכס כולל שני מפלסים נפרדים – עליון ("המרפסת") ותחתון (בו מופעלת מסעדת "סטלה ביץ'"). במסגרת מכרז זה, יהיו רשאים המציעים להציע הצעות, ביחס לכל אחד ממפלסי הנכס בנפרד או לשניהם במאוחד. במקביל בימים אלה שוקלים בעירייה לקראת הקיץ על מספר רעיונות שיהפכו את חוף הים למוקד בילוי עם ערכים מוספים נוספים ויתן מענה לפעילויות לילדים, נוער ולמבוגרים כגון: מתחם שחיה, ג'ימבורי, פעילויות ים ועוד.

מסעדת המרפסת על שני מפלסיה, נמצא במיקום אסטרטגי צמוד לרצועת החוף המרהיבה של העיר. במסגרת המכרז יש להגיש את ההצעות בהתאם להוראות המופיעות במסמכי המכרז הנמצאים באתר עיריית בת-ים, ולמסור לחברת חוף בת-ים עד לא יאוחר מיום 20.6.2021 בשעה 14:00.בימים הקרובים צפויה לפרסם העירייה מכרז נוסף למסעדה נוספת שניצבת על החוף.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות