צביקה ברוט (צילום: דוברות עיריית בת ים)
צביקה ברוט (צילום: דוברות עיריית בת ים)

תוכנית החיסכון של העירייה: מיזם חדש יסייע לתושבי העיר לתרגל אחריות כלכלית

עיריית בת ים הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת הסארטאפ הישראלית 'riseup' המפעילה פלטפורמה לניהול כלכלי אחראי למשפחות; במסגרת שיתוף הפעולה תסובסד הגישה לשירות עבור תושבי העיר שיהיו מעוניינים להשתתף במיזם

פורסם בתאריך: 2.6.21 08:02

חברת הסארטאפ הישראלית 'riseup' הודיעה על שיתוף פעולה עם עיריית בת-ים למען צמיחה כלכלית של תושבי העיר לקראת תקופת הקיץ בה ההוצאות הן גבוהות מן הרגיל. זוהי הפעם הראשונה שרשות מוניציפלית משתפת פעולה עם חברת סטארטאפ כלכלית עבור תושבי העיר כולה.



במסגרת שיתוף הפעולה, עיריית בת ים ו-riseup יסבסדו לתושבים המעוניינים להצטרף לשירות של riseup חודשיים חינם המאפשר שליטה בתזרים החודשי המשפחתי. בנוסף, מומחי חברת riseup יעבירו קורסים ו-וובינרים להתנהלות כלכלית יומיומית נכונה, וחיסכון למשפחה, לתושבי ותושבות העיר שיסייעו להם לקבל שליטה על מצבם הכלכלי ולהתחיל לצמוח. כמו כן, תוקם קהילת פייסבוק ייעודית לתושבי ותושבות העיר בת-ים שם יוכלו לשתף ולקבל עצות טיפים על צרכנות פיננסית.

את שיתוף הפעולה תשיק עיריית בת ים בערב מיוחד, בו יציגו את השירות הניתן לתושבי העיר יחד עם הרצאות מרתקות בתחום הצמיחה הכלכלית, אשר יעניקו כלים ולמידה בבית העירייה שיתקיים ביום ראשון, ה-6 ביוני, בהשתתפות: ראש העיר בת ים צביקה ברוט, מנכ"לית העירייה יודפת אפק ארזי, מנכ"ל ומייסד riseup יובל סמט – והרצאת אורח של עו״ד דרור שטרום, יו"ר ועדת שטרום שמוביל את המהפכה ברפורמת הבנקאות הפתוחה.

צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים, מספר בשיחה עם "השקמה בת ים" כי "אני שמח להעניק לתושבי העיר כלי נוסף שיסייע עבורם והפעם בתחום הצמיחה הכלכלית. עיריית בת ים שמה לעצמה בראש סדר העדיפויות להעניק לתושביה כלים במגוון תחומים שייסעו להם גם חייהם האישיים והמשפחתיים, מעבר לשירותים הקבועים שנותנת עירייה. זאת בכדי להעמיק את הקשר בין העירייה והתושבים וליצור קהילה חזקה.  מדובר בחלק מסל השירותים שמעניקה העירייה לתושבי העיר בנושאים שונים כגון: חינוך, קהילה, פנאי וכעת גם צמיחה כלכלית".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות