צילום: אור ויטא
צילום: אור ויטא

מנהל רובע צפון מספר: "אני גאה בעשייה המשותפת של העירייה והתושבים"

עופר תג'ר, מנהל רובע צפון בעיר, מספר בשיחה עם "השקמה בת ים" על פעילות העירייה, הקשר עם התושבים וההישגים של השנה החולפת: "תחושת האחדות היא שגורמת לי לרצות להמשיך לפעול"

פורסם בתאריך: 31.5.21 07:46

עופר תג'ר, מנהל רובע צפון בבת ים, אחד ממנהלי הרובע המוערכים בעיר, מספר בשיחה עם "השקמה בת ים על הפעילות האדמיניסטרטיבית השוטפת המתקיימת ברובע.



"להיות מנהל רובע אומר למעשה לדאוג ולקבל אחריות מכל המתרחש בתא השטח עליו אתה אמון. החל מרמת הניקיון בו דרך, שיטות העבודה והובלת הצוות שעמך, תוך עבודה מקבילה עם יתר המחלקות נותני השירותים בתוך הארגון וכלה בקידום פעולות לטובת התושב הן ביוזמות הבאות מבית והן על ידי התושבים", מספר תג'ר, ומוסיף, "העבודה כמנהל רובע בהחלט נוגעת בחיים הפרטיים הן ברמת החשיפה כאשר לפתע עוצרים אותך תושבים ובוחרים להביא את שיש בליבם ולעיתים בפניות אליי בשעות שאינן שגרתיות".

כיצד מטפלת הנהלת הרובע בפניות התושבים?

"כמו שאני רואה את זה, כל תושב שפונה ככל הנראה הפנייה מספיק חשובה עבורו ולכן אני משתדל להקשיב ולהבין את הדברים לבחון אותם הלכה למעשה בשטח ולהביא לכדי טיפול מהיר ואיכותי ככל שניתן. התפיסה כי תושב שפונה זו תלונה ולא פנייה היא מוטעית במקורה לטעמי. פעמים רבות אני מוצא שלתושב יש פער עצום בין הכרת המגבלות האובייקטיביות, החוקיות והדברים שבאחריות העירייה לבין הנתפס בעיניו".

מה יותר מכל מחזיק אותך בתפקיד?

"תחושת האחדות היא שגורמת לי לרצות להמשיך לפעול, אני גאה בעשייה המשותפת של העירייה והתושבים, ובקשרי עבודה יוצאי דופן שנקשרו ברובע בין עמותת, גורמי העירייה בהובלת מחלקת הקהילה ותושבים מדהימים אשר נותנים מעצמם מידי יום על מנת שנהיה כולנו במקום טוב הרבה יותר, אני חושב שהשילוב של התושבים עם צוות העבודה ברובע והעובדה שלראשונה לתושב יש קשר והוא רואה גם את מטאטא הרחוב, נהג המשאית וההובלה ואינו שקוף לו יוצר דברים מרגשים".

לדבריו, "הצלחנו יחד בחצי שנה לעשות פעילויות משותפות של חלוקת שי לעובדי הניקיון ומשפחותיהם, הוקמו קבוצות תושבים פעילים, בתקופת הקורונה הפעילים הקימו קבוצות של חוגים וסדנאות בשילוב "מוטב יחדיו" היה יריד אביב, יצא ניוזלייטר ראשון לתושבי הרובע, אנו בהליך להקמת פלטפורמה דיגיטלית קהילתית ועוד המון דברים טובים ומעניינים. כל זה לא יכול לקרות בפרק זמן קצר כל כך, בעיקר לא במקביל לשיפור אדיר ברמת הניקיון והשירות לתושב, ללא שילוב כוחות של אנשים טובים ואיכותיים".

ומה פחות נעים במסגרת האחריות שכרוכה בתפקיד?

"הנקודות הפחות נעימות בתפקיד זה באמת לראות צוותים אדירים שעושים ימים כלילות לשמור על הסדר והניקיון ומגיעים לכל נקודה, כי לצערי יש גם מי שלא מעריך את האדם מולו ובוחרים ללכלך, להשמיד ולהרוס במחי יד. למרות הכל, אני מתנחם כי כמי שגדל בעיר כל חיו אני יודע שלא זו הדרך של הבת ימים ככלל".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות