צילום: אלון לוין
צילום: אלון לוין

מוכנות בצל המצב הביטחוני: תרגיל החילוץ של העירייה הסתיים בהצלחה

במסגרת היערכות לחירום שמקדמת העירייה, בשיתוף פעולה עם פיקוד העורף וגורמי חירום לאומיים, הסתיים אמש בהצלחה תרגיל חילוץ עירוני; הצלחת התרגיל מעידה על מוכנות עירונית לחילוץ וסיוע במקרה של נפילת רקטות ומקרי חירום נוספים

פורסם בתאריך: 20.5.21 07:53

בצל ההתחממות בגזרה בדרומית ומתקפת הטילים של חמאס בימים האחרונים, מה שמעיד כי מציאות החיים שלנו מזמנת לא פעם מקרי חירום, אם מסיבות ביטחוניות, אם בשל כשלים אנושיים ואם בגלל פגעי טבע בלתי צפויים, המחייבים מתן מענה מהיר ומקצועי.



במסגרת היערכות לחירום, שמקדמת העירייה בשיתוף פיקוד העורף וגורמי החירום הלאומיים, הסתיים אמש (19/5) תרגיל חילוץ. התרגיל התקיים בבסיס צריפין. מטעם העירייה לקחו חלק צוותי סע"ר שכולל 25 עבודות ועובדים מכל מחלקות העירייה.

מטרת התרגיל, שנערך מידי שנה, היא לתרגל ולאמן את צוותי הסיוע הראשוניים בעיר (סע"ר) אשר תפקידם לסייע בחילוץ מהריסות או ממוקדי מפגעים שונים בדקות ראשונות של אירוע ועד הגעתם של כוחות ההצלה.

במקרה של נפילת טיל בעיר, או כל מקרה חירום אחר, הראשונים להגיע ולחלץ הינם אנשי העירייה אשר עברו הכשרה בחילוץ קל. הכשרה זו הינה חלק מתהליכי ההיערכות והמוכנות שמקיימת עיריית בת ים בשיתוף פקע"ר וכוחות הביטחון על מנת להיערך לכל תרחיש שעלול לקרות בחירום.

במסגרת זו מקיימת מחלקת הביטחון העירונית תרגולים במוסדות חינוך ובמוסדות הציבור בעיר הכשרות לבעלי תפקידים בשגרה ובחירום. במקביל לכך מקיים כל העת מרכז השליטה העירוני בהובלת ראש העיר צביקה ברוט ומנכ"לית העירייה הערכות מצב וסקירות יחד עם גורמי המשטרה ופיקוד העורף ממרכז ההפעלה העירוני המשמש לעיתות חירום.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות