המקלט מקלט ציבורי בדב הוז, צילום עיריית בת ים
המקלט מקלט ציבורי בדב הוז, צילום עיריית בת ים

"עיר מקלט" בבת ים – המבצע העירוני להשבת המקלטים לשימוש מלא

מאות מתושבי העיר התאגדו במסגרת מיזם חברתי המיועד להשיב כמה שיותר מקלטים בעיר לשמישות מלאה על ידי פעילויות ניקיון מרוכזות; "כמות האנשים שהגיעו חיממה את הלב", מספרת אחת ממובילות המיזם

פורסם בתאריך: 19.5.21 07:55

בזמן שנופלים טילים בכל רחבי הארץ ישנם שכונות שלמות בעלי בניינים שהמקלט שלהם לא שמיש, למרות שכולם כבר יודעים כי מדובר בסכנת חיים, לכן, מבצע "עיר מקלט" נולד מתוך הצורך להציל חיי אדם בשכונות מצוקה שהמרחבים המוגנים שלהם נמצאים במצב הזנחה, במקלטים אלה נערמו זבל וריהוט ישן שמונע מהדיירים בבניין להיכנס למקלט בשעת הצורך.



"ביחד נסייע למאות תושבים ברחבי העיר, ננקה, נסדר ונשמיש את המקלטים כדי שיהיו מקום בטוח שאפשר להיכנס אליו ולשהות בו בעת הצורך אני חושבת שנכון בעת הזו לבנות חברה מאוחדת, ליצור שינוי, ולהתאגד בעקבות המצב. אחרי הכל, ככה בונים קהילה" אומרת מאיה קהאן, אחת ממובילות המיזם.

הפרויקט שמתקיים בעיר החל מאתמול (שלישי) גרר אליו עשרות מתושבי העיר שהגיעו להירתם ולעזור על מנת ליצור שקט לכלל תושבי העיר. "כמות האנשים שהגיעו הייתה מחממת את הלב, אנחנו כולנו נמדדים בשעות הקשות הללו והעזרה והערבות ההדדית היא באמת משהו שייחודי לנו כעם וכאומה. אומרת קאהן ומוסיפה "אנחנו ממשיכים בכל הכוח את הפרויקט במוקד בבת ים ואנחנו קוראים לכל מי שיכול להירתם לבוא ולהיות איתנו על מנת לעזור לתושבי העיר".

"אני מבקשת מכל אחד שקורא את הכתבה שיעביר אותה לכל מי שהוא מכיר ויספר לכל מי שהוא פוגש על הפרויקט, חשוב שתביאו אתכם חברים, בני משפחה, כל אחד שיכול לעזור לנו להשמיש כמה שיותר מקלטים ולהציל כמה שיותר חיים. הקמנו קבוצת וואטסאפ ייעודית עם עדכונים ויותר מאשר נשמח לראות את כולם איתנו". היא מסכמת.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות