מוקדנית שירות לקוחות צילום אילוסטרציה: Levis/Shutterstock
צילום אילוסטרציה: Levis/Shutterstock

מטפלים בטראומה הציבורית: השירות הפסיכולוגי העירוני הקים מוקד מיוחד לתושבי העיר

השירות הפסיכולוגי העירוני פתח מוקד טלפוני מיוחד לטיפול מיידי במצוקות התושבים בעקבות מאורעות הימים האחרונים; מנהלת השירות הפסיכולוגי העירוני גלי נאור זידמן: "הפסיכולוגים בשטח מדווחים על הצפה של פניות"

פורסם בתאריך: 16.5.21 08:01

בעקבות מאורעות הימים האחרונים בעיר, השירות הפסיכולוגי בעיר פתח מוקד מיוחד לטיפול מיידי במצוקות התושבים, מנהלת השירות הפסיכולוגי העירוני גלי נאור זידמן, מספרת ל"השקמה בת ים" כי "כמות הפניות שהגיעה בימים האחרונים הייתה גדולה מהרגיל, התושבים מבוהלים, ואני יכולה להגיד שבשטח הפסיכולוגים מדווחים על הצפה של פניות".



לדבריה, "השירות הפסיכולוגי חינוכי בבת ים מונה כ-40 פסיכולוגים ופסיכולוגיות הנותנים בשגרה ובחירום מענה למסגרות החינוכיות בעיר מגן חובה ועד גיל התיכון ולכלל המסגרות של החנ"ם בעיר. בעת הזו, ולנוכח מצב החירום, מפעילה העיריה מענה של קו פתוח לתושבי ותושבות העיר בכל טווח הגילאים, הפועל 24/7 ומופעל בכל רגע נתון באמצעות שני פסיכולוגים כוננים מטעם השירות הפסיכולוגי חינוכי".

לדבריה, "המענה נועד למתן "עזרה ראשונה נפשית" לנוכח מצוקות רגשיות המתעוררות בשל מאורעות הימים האחרונים. מעבר לכך ממשיך השפ"ח במתן שירות למסגרות החינוכיות, ועד כה טיפל בעשרות פניות של ילדים והורים החווים מצוקה וחרדה רבה. ניתן לקבל סיוע דרך המוקד העירוני".

"אנחנו משתדלים להיות קשובים לכל הפניות ולתת מענה בזמן סביר, המצב הזה לא אידיאלי לאיש והוא בעיקר לא נעים, אנחנו נתקלים בשיחות מאוד לא נעימות של תושבים בלחץ, בפחד, בתהיות על מה ואיך יסתיים המצב וההזעקות לא מועילות לשיפור המצב. כולנו תקווה שהמצב יסתיים במהירות ועם כמה שפחות פגיעות בגוף ובנפש כמובן".



תגיות:

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות