בני אלחרר. צילום:אור ויטא
בני אלחרר. צילום:אור ויטא

לא רק בבירה: יו"ר המועצה הדתית בבת ים מספר על ההכנות לקראת יום ירושלים

יושב ראש המועצה הדתית של בת ים, בני אלחרר, הודיע כי השנה יחגגו תושבי העיר את יום ירושלים כמעט כמו בבירה ומוסיף: "כמו בכל שנה, נמשיך להרבות אהבה ואחדות ואת העשייה המבורכת בעיר בת ים"

פורסם בתאריך: 9.5.21 07:55

יום ירושלים הוא יום חג לאומי הנחגג בישראל בכ"ח באייר לציון איחוד העיר ירושלים תחת ריבונות ישראלית בכ"ח באייר ה'תשכ"ז, לאחר הקרב על ירושלים במלחמת ששת הימים. בשבוע הבא יצוין בעיר  היום המיוחד במהלכו מתוכננות פעילויות שונות שיאדירו את היום המיוחד. בני אלחרר יו"ר המועצה הדתית בעיר מסביר "מאז שנכנסתי לתפקיד פעלתי כדי לקיים את המסורת בעיר בת ים – אירוע הצדעה חגיגי לעיר ירושלים. כידוע בת ים היא בת ירושלים ואנחנו מרגישים מחויבות לקיים אירוע חגיגי ביום ירושלים. בע"ה נמשיך ונקיים את האירוע עד שנזכה לראות את ירושלים בבניינה".



לדבריו, "התהלוכה מתקיימת כל שנה בשנים האחרונות (למעט שנה שעברה בגלל הקורונה),השנה האירוע מתקיים בשיתוף חטיבת קהילה וגורמים נוספים מהעיר. אנחנו מארגנים תהלוכה חגיגית במיוחד עם חולצות מיוחדות לתהלוכה, בלונים והרבה הפתעות! אנחנו מחכים לראות את כל התושבים באים לחגוג איתנו לכבוד ירושלים".

מה הפעילוית שמתוכננות?

"השנה החלטנו לקיים 2 מוקדים של תהלוכות בעיר עם הפנינג חגיגי בשיתוף חטיבת קהילה. התהלוכה תהיה מלווה ברכבי שמחה, דגלים, בלונים וחולצות מיוחדות לחוגגים. אנחנו מאמינים בחיבור ואחדות ומתוך כך יהיו שותפים באירוע גופים רבים בעיר ובתוכם מתנ"ס גאולים, ביה"ס ירושלים, שעלים – רשת הגרעינים התורניים, גרעין גדי, אומ"ץ, קהילת רימון, כפר הסטודנטים של עמידר, בנות השירות בעיר וקהילות נוספות שמגיעות לקחת חלק באירוע. מתוך החיבור הגדול שנוצר פה נמשיך להרבות אהבה ואחדות ואת העשייה המבורכת בעיר בת ים".

 



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות