צילום: אורי קריספין
צילום: אורי קריספין

בפעם השישית ברציפות: תחרות "הסבתא היפה" נערכת בבת ים

תחרות "הסבתא היפה" בה מתחרות נשים מבת ים על התואר העירוני ובהמשך גם על התואר הארצי, תתקיים השנה בפעם השישית ברציפות; משתתפת בתחרות: "אנחנו נהנות מהדרך, נהנות אחת מהשנייה והכי חשוב מפרגנות"

פורסם בתאריך: 5.5.21 07:57

גם השנה, בפעם השישית ברציפות תתקיים תחרות "הסבתא היפה" בהפקתו של אורי קריספין, והשנה יש גם נוכחות של תושבת בת ים שתתחרה על התואר. לאחר התחרות המקומית, הגמר ייערך בתאריך 31.5.2021 במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב.



רונית מכבי (47) מבת ים, אם חד הורית למור בת 26 נשואה פלוס שני ילדים ורועי בן ה-23 שמספרת ל"השקמה בת ים" הגעתי לתחרות דרך פירסום שהיה בפייסבוק, כשראיתי את זה התלבטתי אם נכון לי ללכת אבל כששיתפתי את המשפחה והחברים הבנתי שזה כנראה הדבר הכי נכון לי"  ומוסיפה "מעולם לא השתתפתי בתחרות כזו ואני לא יודעת אם הייתי חושבת על זה, זה פשוט קרה".

לדבריה, "התחרות היא בין עשרות נשים כשהמשותף להן היא העובדה שלא די בכך שהינן בעלות יופי ויזואלי, הן בעלות חוזקה נפשית והגשמה אישית משלהן. אנחנו כולנו מגובשות, אוהבות אחת את השניה ובעלות הבנה שלהשתתפות בתחרות זו יש ערך מוסף, ואנחנו נהנות מהדרך, נהנות אחת מהשנייה והכי חשוב מפרגנות"

את באמצע הדרך, מה למדת מהתחום?

"שהתמדה" היא מילת המפתח והכי חשוב שלקמטים בפנים אין חשיבות, כי הקמטים מראים היכן היו ויהיו חיוכים".

ועם זאת את רוצה לנצח בטוח.

"ברור, אבל אני יודעת מהי ההנאה והחוויה בעצם ההשתתפות בתחרות ולאו דוקא לצפות ל"כתר". כמובן שאשמח לזכות ולהביא כבוד לעיר שלי והאמת שאני מתרגשת מהארוע הזה מאוד".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות