צילום: אור ויטא
צילום: אור ויטא

מצטיינים בצל המשבר: בית הספר "בן גוריון" בבת ים זכה בפרס בפרס של מחוז תל אביב במשרד החינוך

בטקס שנערך אמש בעירייה, זכה בית הספר "בן גוריון" בפרס החינוך העירוני מטעם העירייה ומשרד החינוך להתמודדות יוצאת דופן עם משבר הקורונה; מנהלת בית הספר: "זה תרם מאוד לקהילת בית הספר. הרגשנו שרואים אותנו ולומדים מאיתנו"

פורסם בתאריך: 4.5.21 07:59

חגית איזק מי שניהלה את בית הספר בן גוריון בבת ים, קיבלה מידי מנהלת מחוז תל אביב במשרד החינוך חיה שיטאי והנהלת המחוז את פרס החינוך המחוזי לשנת הלימודים תש"ף.שיטאי ברכה את מנהלת בית הספר ואת הצוותים החינוכיים על היותם מובילי דרך חינוכית ייחודית, על יצירתיות וחדשנות ועל היותם מודל להתנהגות מקצועית איכותית." אשמח שמעגל העשייה יתרחב ומודלים שפותחו בבית הספר ישמשו ללמידה בכל המחוז." אמרה שיטאי.

בית הספר זכה על חדשנות בתהליכי הוראה, למידה והערכה ומתן מענים לימודיים חברתיים ורגשיים לכלל התלמידים, על קידום מצוינות אישית ומעורבות חברתית, יצירת אקלים של צמיחה ופיתוח מרחבי למידה.



"זה היה מרגש מאוד" מספרת איזק, שבמשך שש השנים האחרונות ניהלה את בית הספר ובשנה האחרונה עברה לניהול של מקיף "רמות" בעיר. "זכינו בפרס בשנה שעברה והתוודענו אליו אז, הטקס נדחה שוב ושוב בגלל הקורונה ואתמול זכינו להחזיק את התעודה המעידה על הזכייה".

נימוקי השופטים במשרד החינוך התייחסו לתהליכי הלמידה, היצירתיות של מערכי הלמידה וההתייחסות לכלל התלמידים ולצרכיהם. "כל הלמידה בבית הספר היא חדשנית, יזמנו אני והצוות יום למידה של משחקים בו הילדים מגיעים בלי תיקים פעם בשבוע, פעם בשנה עשינו לתלמידים טקס אוסקר בו הם קיבלו פרסים על יצירתיות וחדשנות והמהלכים הוכיחו את עצמם" היא אומרת בסיפוק ומוסיפה "זה תרם מאוד לקהילת בית הספר. הרגשנו שרואים אותנו ולומדים מאיתנו וזה עשה טוב לכולנו".

לדבריה, "כיום, אני מנהלת את מקיף רמות בעיר ואני מאוד רוצה להביא את תהליכי הלמידה מ"בן גוריון" גם לכאן. זו בהחלט שאיפה".

 



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות