שבוע הספורט. צילום: אור ויטא
שבוע הספורט. צילום: עיריית בת ים

שבוע הספורט העירוני מגיע לבת ים: הפעילויות לצעירים ולמבוגרים שייערכו על ידי העירייה

בשבוע הקרוב ייערכו פעילויות לצעירים ולמבוגרים על ידי אגף הספורט של העירייה במסגרת שבוע הספורט העירוני. בין הפעילויות: קבוצות הליכה, משחקי חוף ואירועים ופעילויות לאנשים בעלי צרכים מיוחדים

פורסם בתאריך: 22.4.21 07:54

החל מתחילת השבוע הבא ולמשך שבעה ימים (22.4-30.4)  העיר בת ים תהפוך להיות ספורטיבית במיוחד, כאשר צפוי להתקיים בה "שבוע הספורט העירוני" עם עשרות פעילויות שונות לכל המגזרים והגילאים.

על הפקת האירוע אמונה ענת לבנת, סגנית מנהלת אגף הספורט ויועצת ראש העיר למעמד האישה שאומרת "בכל שנה אנחנו עושים את השבוע הזה ובדרך כלל מדובר באירוע אחד גדול שאנחנו בוחרים והכל מתנהל שביבו, השנה בגלל הקורונה החלטנו שאנחנו עושים עשרות ארועים שונים שיפנו לכל הגילאים"

העיר בת ים נחשבת לעיר עם האוכלוסיה המבוגרת הגדולה ביותר בישראל, מה אתם מתכננים להם?

"האמת שלקחנו בחשבון את הנושא ובשיתוף פעולה עם רכזת הגיל השלישי אנחנו יוזמים פעילות שנקראת "נעים בשלישי" שלמעשה נועדה להנעים את הזמן שלהם ובאותה נשימה להניע אותם לפעילות. בין הפעילויות שתכננו עבור המגזר הזה יש הליכה נורדית ושחיה הידרותרפית משחקי כדור של פעם ועוד".

בין שאר הפעיליות תמצאו שיתופי פעולה שוני וחשובים כמו שיתוף פעולה עם עמותת אנוש שיעשו פעילות עם המגזר הדתי, פעיליות מיוחדות שיתקיימו לאנשים עם צרכים מיוחדים ועוד. "אנחנו מתכננים לעשות המון פעילויות לנשים ונערות כמו להרים את נושא הכדורסל לילדות וזה יקרה במספר בתי ספר בעיר בהובלת מכבי בת ים, משחקי כדור עף לנשים ועוד" היא אומרת ומוסיפה "אנחנו למעשה לקחנו את המשאב הכי טוב שלנו, חופי הים ואנחנו נעשה שם לא מעט פעילויות. הציבור כולו כמובן מוזמן לקחת חלק. הפעילויות יהיו ללא תשלום ואין לי ספק שהם יתרמו מאוד לכל התושבים" היא מסכמת.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות