צילום: אור ויטא
צילום: אור ויטא

קורס חדש במועצה הדתית בעיר: מסייעים לנשים נפגעות אלימות להתחיל חיים חדשים

קורס חדש מטעם העירייה והמועצה הדתית המועבר על ידי תושבת העיר, ליזי בוקובזה, מסייע לנשים שנפגעו מאלימות פיזית וממערכת יחסים פוגענית לצאת לדרך חדשה; "מספיק שהצלחנו להציל אישה אחת והקורס הזה היה יעיל מאוד לכולן", היא מספרת

פורסם בתאריך: 21.4.21 07:54

החל מהשבוע הקרוב יחל בעיר קורס חדש המיועד לבלניות ומדריכות כלה שתפקידו מתן כלים לזיהוי והפנייה של נשים שסבלו ונפגעו מאלימות, לצד כלים לשיח רגיש ותקשורת מקדמת.



את הקורס תנחה ליזי בוקובזה תושבת העיר שמסבירה "בהמשך המפגשים נעסוק בכלים לזיהוי נורות אדומות, גיוס הנפגעת לקבלת סיוע בעזרת כלים לתקשורת בין אישית מקרבת ומקדמת, והכרות עם המענים העירונים הפורמאליים (היחידה לשלום הפרט והמשפחה) והבלתי פורמליים בעיר".

הקורס בן 6 מפגשים והוא יחל כבר השבוע. "בעיר יש קהל ענק של שומרי שבת דתיים והבלניות הן למעשה שומרות הסף והחוט המקשר שלנו בתוך המקוואות, מספיק שהצלחנו להציל אישה אחת והקורס הזה היה יעיל מאוד לכולן" מסבירה בוקובזה. "אנחנו תולים המון תקוות בקורס הזה ומקווים שיהיה שיתוף פעולה מצד כל הבלניות ותושבות העיר".

המפגש הראשון יתקיים ביום רביעי הקרוב בשעה 12:00 בחדר הישיבות בבניין המועצה הדתית בעיר.
בנימין אלחרר יו"ר המועצה הדתית, אמר להשקמה בת ים כי : "אני שמח שנפלה בחלקי פעם שניה כבר להכשיר את הבלניות שלנו בנושא חשוב זה, כל אישה צריכה להרגיש בטוחה בביתה, אנחנו נעשה כל מה שביכולתנו כדי לסייע לנשים שנמצאות במעכרת יחסים לא בריאה, אנו עדים בשנים האחרונות למספר מקרים שנגמרו בצורה מזעזעת ואולי אם היינו מגיעים לנשים אלו זה היה נגמר אחרת, מכאן התודה לראש העיר ולסמנכלית קהילה זיו חורב ולחברה לתפו"ס על השיתוף הפועלה הפורה".


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות