מוקד העירייה (צילום: אור ויטא)
מוקד העירייה (צילום: אור ויטא)

השירות לתושבי העיר מתרחב: מוקד העירייה פתח ערוצי פנייה דיגיטליים חדשים

עיריית בת ים הודיעה כי החל מהיום יתחילו לפעול אמצעי פנייה דיגיטליים חדשים למוקד העירוני עבור תושבי העיר, באמצעות וואטסאפ, SMS, צ'אט אתר העירייה, צ'אט בדף הפייסבוק של העירייה ודואר אלקטרוני

פורסם בתאריך: 20.4.21 07:59

כחלק מתהליך שיפור השירות לתושבי העיר, עיריית בת ים הודיעה על פיתוח אמצעי פנייה חדשים למוקד העירוני והחל מהיום (שלישי) ייחלו לפעול ערוצים דיגיטליים חדשניים ביניהם וואטסאפ, SMS, צ'אט באתר העירייה, מייל ופייסבוק מסנג'ר.



הפעלת השירות החדשני של פניות למוקד העירוני 107 באמצעים מגוונים  תתאפשר מהיום לתושבים פנייה בוואטסאפ למוקד העירוני. הפנייה תעשה בעזרת מספר ייעודי קליט, בו ניתן להעביר למוקד בלחיצת כפתור תלונות, תמונות וסרטונים קצרים ללא המתנה במספר הטלפון החדש 054-4810000.

השירות יהיה פעיל בין השעות 8:00-16:00 בימים א'-ה'. זו בשורה אמיתית שתאפשר למוקד להיות זמין יותר לפניות תושבים. על מנת לשלוח הודעה יש להוסיף את המספר ברשימת אנשי הקשר בטלפון החכם ולשלוח הודעה ממש כפי ששולחים הודעה לחברים או לקבוצות הוואטסאפ של העיריה. בנוסף, השירות החדש מאפשר לאנשים עם מוגבלויות לתקשר עם המוקד עם אמצעים נוספים לנוחיותם, למשל, לכבדי שמיעה.

ראש העירייה, צביקה ברוט, קורא לתושבים להתנסות בשירות: “תוספת הוואטסאפ וערוצי הפנייה הנוספים למוקד מאפשרת לתושבים להעביר את תלונתם בלחיצת כפתור, ללא המתנה. העיקרון שלנו הוא לקרב את השירות לתושב ולהקל עליו בכל דרך. בזכות הוואטסאפ והערוצים הנוספים ונגישותם נוכל להמשיך ולשפר את השירות, לקבוע סטנדרט חדש של זמינות לתושב”.

 



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות