צילום: שמוליק גלם
צילום: שמוליק גלם

פעילות ניקיון החופים הסתיימה בהצלחה: עשרות מתנדבים שמו את בת ים על המפה הארצית

קבוצת מתנדבים מבתי ספר, בתי ספר לגלישה, עמותות ותנועות נוער מקומיות, ניקו בסוף השבוע את חופי העיר בפעילות התנדבותית שליוותה העירייה; יוזם קבוצת הניקיון: "זה מחמם את הלב ומראה לנו כמה המטרה באמת חשובה ונוגעת לכולנו"

פורסם בתאריך: 18.4.21 08:00

מי שהגיע ביום שישי האחרון לחופי בת ים בשעות הבוקר המוקדמות ניקה את עיניו בתימהון כשראה את קבוצת המתנדבים של Clean Beach לבושים בחולצות לבנות כשהם אוחזים בשקיות ומנקים את החופים בשיתוף פעולה עם פלסטיק פרי ישראל, צופי הים ומכללת האחים מיפו.



"לפעילות הגענו 32 מתנדבים שבאו מרחבי העיר, אספנו את האשפה בשעה הראשונה, ואז מיינו וספרנו את האשפה בשעה השנייה כדי להזין את המידע לאפליקציית טראש-טאג, להוסיף את בת ים למפה הישראלית, ולאתר את יוזמות האוקיאנוס של סרפריידר אירופה" מספר שמואל גלם, יוזם הרעיון ומי שעומד מאחורי קבוצת הניקיון, בשיחה עם "השקמה בת ים".

לדבריו, "הקבוצה מנקה את חופי בת ים כל השנה בשיתוף פעולה עם בתי ספר, בתי ספר לגלישה, צופים, עמותות נוער ועם הציוד שמספקת העירייה מכיוון שחינוך הוא הפתרון לשינוי מנטליות ולפתור את בעיית הזיהום הימי בישראל, אני מוכרח לומר שבכל פעם אנחנו נתקלים בתגובות מדהימות של התושבים ובכל פעם שאנחנו מוציאים קול קורא לתושבים להשתתף כמות האנשים המתנדבים גדלה. זה מחמם את הלב ומראה לנו כמה המטרה באמת חשובה ונוגעת לכולנו".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חחחחחחחחח

    העיקר חוף תאיו ממשיך לעבוד אחרי שהכל שם לא חוקי בחסות העירייה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות