קבוצת ״מוטב יחדיו״ בת ים. צילום: אור ויטא
קבוצת ״מוטב יחדיו״ בת ים. צילום: אור ויטא

טורניר "שער שוויון" השנתי נפתח בהצלחה: "הקבוצה הביאה המון כבוד לעיר בת ים"

בתחילת השבוע נערך טורניר פתיחת השנה של עמותת 'שער שוויון' המסייעת לילדים בשיעורי בית, בניית מסגרת חברתית ואימוני כדורגל חינוכיים, בשיתוף מרכז 'עצמה' לאגודות ספורט עצמאיות; מנהל מחוז החטיבות של שער שוויון: "אין לי ספק שעוד נשמע עליהם"

פורסם בתאריך: 15.4.21 19:58

בתחילת השבוע נערך בשיתוף מרכז עצמה, המרכז לאגודות ספורט עצמאיות, טורניר פתיחת השנה של עמותת שער שוויון. העמותה משלבת בין עזרה בשיעורי בית, הקניית ערכים ואימוני כדורגל בדגש חינוכי.



בין הקבוצות הנרגשות אשר הגיעו מכל אזור המרכז, ייצגה את בת ים קבוצת ״מוטב יחדיו״ משכונת גורדון. שרה אשר, מנהלת התוכנית בשכונה מספרת בשיחה עם "השקמה בת ים" כי: ״הקבוצה עוברת תהליך המשלב בין עזרה בשיעורי בית ואימונים מקצועיים בניצוחה של המאמנת ספיר אלקובי, אשר מהווה דמות מופת עבור הילדים ולמעשה מנווטת אותם בחיי היום יום ובפעילות הקבוצתית הענפה".

בסיום הטורניר, ובעקבות ההתנהגות הערכית שבה התבלטו שחקניה הקבוצה זכתה בגביע "הקבוצה ההוגנת".

הזכייה בגביע היוותה את שיאו של תהליך התגבשות הקבוצה אשר בולטת בחברות ובשיתוף הפעולה בין שחקניה אשר שומרים על איפוק ומכבדים את יריביהם. "הם עוזרים אחד לשני, לא צועקים גם אם מפסידים ובעיקר משחקים כדורגל יפה, הוגן ומכבד", ציין דין מנהל מחוז החטיבות של שער שוויון והוסיף "הקבוצה הביאה עמה המון כבוד לעיר בת ים ואין לי ספק שעוד נשמע עליהם".

 



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות