אילוסטרציה כיתה ריקה וסגן ראש העיר אלי יריב (צילומים: Shutterstock וראובן קפוצ'ינסקי)

מחזיק תיק החינוך אלי יריב: "אם לא נחזור לשגרת לימודים, נשלם כולנו את המחיר"

מחזיק תיק החינוך בעירייה, אלי יריב, מספר בשיחה עם "השקמה בת ים" על דאגתו מאי החזרה לשגרה של מערכת החינוך: "אני מודאג מאוד מהמצב אליו נקלענו. זהו מצב חירום לאומי"

פורסם בתאריך: 6.4.21 07:56

"אני מודאג מאוד מהמצב אליו נקלענו. זהו מצב חירום לאומי ואני קורא לראש הממשלה ולשרי הבריאות והחינוך – פתחו את מערכת מערכות החינוך" כותב אתמול (שני) מחזיק תיק החינוך אלי יריב, לדבריו "השלטון המקומי בכלל זה העיר בת ים בפרט ערוכות לפתיחת הלימודים באופן מלא. לא יתכן שכל המערכת הציבורית הקניונים הטיסות ועוד עובדים מלא, ומערך החינוך נשאר במגבלות".



מה אתה מציע לעשות?

"אנחנו נמצאים כבר בשנה שניה שבו החינוך מתפקד באופן חלקי בלבד ואנחנו רואים את התוצאות, אנחנו דורשים להחזיר את מערך הלימודים באופן מלא, ללא הגבלות וללא מגבלות. זה לא הגיוני שכל המדינה חזרה לשגרה והתלמידים יושבים בבית ולומדים בצורה מעוותת".

כיצד ניתן לעשות זאת, מבלי ליצור מצב של איפה ואיפה?

"בת ים ירוקה, המבוגרים מחוסנים ואלה נתוני הפתיחה הטובים ביותר למערכת החינוך. יש עוד שלושה חודשים ללמוד שאפשר לסגור בהם פערים, אחרת הפער הלימודי המצטבר ילווה את התלמידים שנים קדימה. אנחנו בבת ים עושים כל מאמץ לא לוותר על אף ילד, אבל המצב נהיה יותר קשה כל יום שעובר. אם לא נחזור לשגרת לימודים, נשלם כולנו את המחיר".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות