בית גיל הזהב בעיר בת-ים צילום: אמנון יוספי
בית גיל הזהב בעיר בת-ים צילום: אמנון יוספי

הציון הטוב ביותר מבין מאות מתחרים – בית גיל הזהב העירוני זכה בפרס המועצה לישראל יפה

בית גיל הזהב שבניהול חברת עמידר בעיר בת-ים זכה בציון המקסימלי של 5 כוכבי יופי מטעם המועצה לישראל יפה, במסגרת תחרות "בית הגיל השלישי הנאה ומקיים בישראל" בה השתתפו מאות בתי גיל הזהב מכל הארץ

פורסם בתאריך: 4.4.21 08:24

בית גיל הזהב שבניהול חברת עמידר בעיר בת-ים זכה ב-5 כוכבי יופי מטעם המועצה לישראל יפה, בטקס שנערך השבוע  בבית המועצה לישראל יפה בתל-אביב.

במסגרת התחרות "בית הגיל השלישי הנאה ומקיים בישראל", המוסדות המתחרים נבדקו לפי הפרמטרים הבאים: ניקיון ואסתטיקה סביבתית, לרבות פנים הדיור, סביבתו וחזיתו, תחזוקה, שימור ותקינות וכן נגישות ובטיחות של המגורים.



בתחרות התחרו מאות מוסדות לגיל הזהב ברחבי המדינה ובסיום התחרות הסתבר כי לא פחות מ- 16 בתי דיור לגיל הזהב של משרד הבינוי והשיכון בניהול חברת עמידר החדשה זכו בכוכבי יופי מטעם המועצה לישראל יפה, מתוכם 14 מוסדות קיבלו ציון מירבי של 5 כוכבי יופי, ובהם גם בית גיל הזהב על שם עליזה בגין שברחוב 'רזיאל' בבת ים.

יוסי וייס, רכז ההסברה של עמידר ציין כי "אנחנו עובדים ימים כלילות על מנת לספק את צרכי הדיירים שלנו בדיור המוגן וטוב לדעת שזה נושא פרי ושבכל הפרמטרים בהם נבדקנו מול מאות בתי אבות אחרים במדינה זכינו לציון לשבח. זו תעודת הוקרה מעולה ואנחנו שמחים על כך כמובן".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות