צילום: אור ויטא
צילום: אור ויטא

מעריכים את גיבורי המשבר – העירייה ציינה את יום ההערכה לעובד הסוציאלי בכנס לעובדי האגף לשירותים חברתיים

ראש העיר, צביקה ברוט וסמנכ"לית הרווחה והקהילה של העירייה, ד"ר זיו חורב, השתתפו אמש בכנס שנערך עבור עובדי האגף לשירותים חברתיים, לציון יום ההערכה הבינלאומי לעובד הסוציאלי וכן להוקרת תודה עבור עבודתם במהלך השנה החולפת ומשבר הקורונה

פורסם בתאריך: 1.4.21 07:55

יום העובד הסוציאלי הבינלאומי שחל החודש הביא את ראש העיר, צביקה ברוט וסמנכ"לית הרווחה והקהילה, ד"ר זיו חורב לכנס אמש את עובדי האגף לשירותים חברתיים  באויר הפתוח בהתאם להנחיות על מנת לברך אותם ולהוקיר את עבודתם במהלך כל השנה. כמו כן, הציבה העירייה שלט חוצות להוקרה על עבודתם.



"בתקופה זו, חשוב מאוד לציין את יום ההערכה לעובד הסוציאלי שכן שנה זו היתה מאתגרת ומורכבת לעובדות והעובדים הסוציאליים, וכלל עבודה מסביב לשעון לאור השלכות הקורונה על חיינו" אמרה מנכל"ית העירייה יודפת אפק ארזי והוסיפה "בשנה האחרונה ביצע האגף לשירותים חברתיים של עיריית בת-ים בין השאר באמצעות השירות לאזרח הוותיק ומשפחתו מגוון פעולות בקרב האזרחים הוותיקים בעיר כל העת בהן: העובדים הסוציאליים מתקשרים ללקוחות שלהם על מנת לבדוק צרכים שונים, נותנים הנחיות לכל רכזי המועדונים להתקשר למשתתפי המועדונים כדי לראות האם זקוקים לסיוע, ואם כן אז להעביר לרווחה ועוד".

ראש העיר, צביקה ברוט: "תקופת הקורונה הציבה את העובדים הסוציאליים בקידמת מערך השירותים החברתיים העירוניים והקשר עם האזרח. הם היוו מקור של תמיכה ומשענת לקהילה, סייעו בכל דרך אפשרית וסחפו אחריהם מתנדבים רבים.  העובדים הסוציאליים פועלים ברגישות ובמסירות, וראויים לכל הוקרה עבור פעילותם המסורה לכל תושב ותושבת, שלמענם הם פועלים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות