צילום: ניר אלוני
צילום: ניר אלוני

מתחדשים – ראש העיר ברוט הודיע על שיפוצים בטיילת העירונית

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, הודיע על יישומה של תוכנית לשיפוץ שטחים בטיילת העירונית, כחלק מתוכנית ארוכת טווח למהפך כולל של המקום לאזור בילוי ופנאי: "יש לנו תכניות ארוכות טווח לעיר המדהימה שלנו"

פורסם בתאריך: 31.3.21 08:00

ימי חול המועד הם זמן להתחיל בעבודות של שינוי, כך הוחלט בעיריית בת ים, בה יצאה לדרך תכנית שעתידה לעבור לשלב היישום כבר בשבועות הקרובים. ראש העירייה, צביקה ברוט, פרסם אמש (ג', 30.3) כי בימים אלה עומלים קברניטי העירייה, על שיפוץ שטח הבטונדות הממוקמות על הטיילת בעיר.



"שטח הבטונדות הישן שעומד כבר עשרות שנים כמו פיל לבן ליד המגלשות הכחולות בטיילת הולך לעבוד שינוי משמעותי והתושבים לא יכירו אותו" מבטיח ברוט.

"אתמול אישרתי סופית לצאת לדרך עם התכנית שתהפוך את האזור הזה למתחם מעוצב, עם משחקים, פינות ישיבה, תאורה יפהפייה והפתעות נוספות וזה אמור לקרוב כבר בקיץ הקרוב" אמר ברוט והוסיף "העיר מתחדשת ואנחנו עושים בה המון שינויים לטובת התושבים, יש לנו תכניות ארוכות טווח לעיר המדהימה שלנו ואנחנו לאט אבל בטוח מאשרים תכניות שונות לרווחת התושבים וכמובן לטובת העיר, ככה שבזמן שהתושבים שלנו מבלים ונהנים בחג אנחנו ממשיכים לעבוד ביתר שאת ולהביא את בשורת השינוי לעיר"  הוא מסכם.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות