מבצע ניקיון. צילום: עיריית בת ים
צילום: עיריית בת ים

למען תיירות הפנים בחול המועד: העירייה מתגברת את פעולות הניקיון ואוסרת הוצאת פסולת וגזם

סגן ראש העיר ומחזיק תיק שיפור פני העיר, יהודה הרוש, הודיע כי במקביל לתגבור פעולות הניקיון שיתבצעו בכל רחבי העיר בימי חול המועד, תיאסר הוצאת פסולת כבדה, גזם וגרוטאות לאיסוף ברחוב עד תום מבצע הניקיון

פורסם בתאריך: 29.3.21 08:08

ימי חול המועד של חג הפסח שהתחילו היום, כך הודיעה עיריית בת ים, יהיו מלווים בתגבור כלל עירוני של צוותי הניקיון של העירייה במרחב הציבורי, כאשר עד לתום מבצע הניקיון העירוני ביום א' ה-4.4 נאסר על תושבי העיר להוציא לשטח הציבורי ברחוב פסולת כבדה, גזם וגרוטאות לאיסוף.

החלטת העירייה, שהתקבלה בין היתר על ידי סגן ראש העיר ומחזיק תיק שפ"ע, יהודה הרוש, מבוססת על כך שימי חול המועד צפויים להביא עמם המוני מבקרים לעיר ולחופי הים שלה, מה שדורש שימת דגש מיוחד על ניקיון המרחב הציבורי.



"לכבוד האביב וערב החג, העירייה מבצעת תגבור כוח אדם ומתגברת את צוותי הניקיון בכלל העיר על מנת להבטיח שכל התושבים יגיעו אל ערב החג כאשר הסביבה נקייה וחגיגית", מסביר הרוש. "במסגרת ניקיון העיר מתנקים ומתקשטים כל רחובות העיר לקראת המבקרים באמצעות מכונת טיאוט ושטיפה, מתגברת תדירות פינוי האשפה בעיר, בכל הגינות הציבוריות בעיר מתקיים מבצע ניקיון הכולל גיזום המדשאות והצמחייה, איסוף העלים והגזם וטיאוט המשטחים".

"בנוסף לפעולות הניקיון, יתבצע ריסוס והדברת מזיקים ומכרסמים וכן ריסוס עשבייה בכל המרחבים הציבוריים", מוסיף הרוש.

לדבריו של הרוש, "כבר מערב החג הועמדו מכליות ניקיון שונות וציבור התושבים מתבקשים לשמור על הסביבה ועל הוראות משרד הבריאות ותו הסגול בכל קיום פעילויות. תתבצע אכיפה מוגברת בעניין על ידי הפיקוח והשיטור העירוני. חשוב לי חציין שעיריית בת ים שמה לדגש לשמירת ניקיון העיר במהלך כל השנה ומגבירה את מאמציה לקראת החגים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות