(צילום: ארי שחף, אביחי חיים)
(צילום: ארי שחף, אביחי חיים)

יושב ראש וועד העובדים העירוני ואיגוד המצילים הארצי מספר על פתיחת עונת הרחצה בחופי העיר

אבי אפיה, יושב ראש ועד העובדים העירוני המכהן גם בתור יושב ראש ארגון המצילים הארצי במשך 27 שנים רצופות, מספר בשיחה עם "השקמה בת ים" על פתיחת עונת הרחצה בחופים, ההתמודדות של המצילים עם הקורונה והתקווה ליציאה מהמשבר

פורסם בתאריך: 24.3.21 07:52

עונת הרחצה בחופי בת ים נפתחה השבוע באופן חלקי, אבי אפיה, יו"ר ועד העובדים ו"ויו"ר ארגון המצילים הארצי מספר ל"השקמה בת ים כי: "מדובר עכשיו בתחילת העונה, תקופה בה אין מספיק מצילים ואנחנו נותנים מענה ככל שניתן, כאשר בתחילת מאי רוב התחנות הצלה כבר עתידות להיפתח לכל אורך החוף".

אבי אפיה עובד בעיריית בת ים מאז היותו בן 16 וכיום הוא בן 61, בתפקידו  בין השאר הוא גם יו"ר איגוד המצילים הארצי מזה 27 שנים. וגם הוא הוא עדיין מתרגש מפתיחת עונת הרחצה. "בימים אלה, נפתחו בחוף שתי תחנות ההצלה בחוף הסלע (בצד הצפוני) ומחוץ לשובר הגלים בחוף הרייבירה שנותנת מענה לאזור הדרומי" הוא מציין.



ישנם שינויים שנעשו בחוף?

"כרגע אין משהו מיוחד ואם זה יקרה זה יהיה מהלך חודש אפריל, אנחנו כל הזמן מנסים להתחדש ולחדש אבל הכל במסגרות התקציב".

עבדתם קשה בעונה שעברה?

"בזמן הקורונה אנחנו נתנו מענה לכל האנשים שהגיעו לחופים, אכפנו את החוקים, ומאידך הגולשים והרוחצים שהותר להם להשתמש בחוף קיבלו מענה מאיתנו בגזרת ההצלה. סוכות ההצלה כמעט ונסגרו והמצילים היו צריכים להתקשר על מנת שלא יבודדו איתם כתוצאה מזה שאנשים היו ליד סוכת המציל".

נתקלתם בבעיות מיוחדות במהלך הקורונה?

"מציל אחד היה חולה בקורונה וישר דאגנו למחליף ככה שהקהל לא שם לב לבעיית הכוח האדם ולמעשה היינו לאורך כל התקופה בחופים בשביל המתרחצים ודאגנו שכולם יחזרו הביתה בשלום".

אז מה יהיה השנה?

אנחנו תקווה שהשנה תיפתח עונת הרחצה בצורה הטובה ביותר, שאנשים ימשיכו לשמוע להוראות המצילים ולתת לנו לשמור עליהם ושבעיקר שתיהיה לנו עונה שקטה וכמה שפחות עבודה".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות