(צילום: ספיר וענונו, דודו הצלם)
(צילום: ספיר וענונו, דודו הצלם)

לקראת מבצע חלוקת סלי המזון "קמחא דפסחא" – מחזיק תיק הרווחה דריקס מספר על העלייה בביקוש

מחזיק תיק הרווחה בעיריית בת ים, איציק דריקס, האמון יחד עם ראש העיר צביקה ברוט על מבצע חלוקת סלי המזון "קמחא דפסחא", מספר בשיחה עם "השקמה בת ים" על עלייה משמעותית בביקוש לתרומות אך גם על הירתמות יוצאת דופן של גופים עירוניים וחברתיים

פורסם בתאריך: 21.3.21 07:56

ביום שני הקרוב (22.3) יחל בעיר מבצע חלוקת סלי המזון "קמחא דפסחא". על המבצע יהיה אמון איציק דריקס, מחזיק תיק הרווחה בעירייה, ביחד עם ראש העיר צביקה ברוט.

"גם השנה אנחנו יוצאים לדרך עם הפרויקט הנפלא והחשוב הזה" אומר דריקס בשיחה עם "השקמה בת ים" ומוסיף "שנת הקורונה הביאה איתה גידול של מעל ל- 30 אחוזים בדרישה לסלי מזון ונעזרנו גם בעמותות שונות שנתנו יד לטובת המטרה הנעלה הזו".



לדבריו, לא רק תושבים פרטיים נרתמו למאמץ כדי לענות על הביקוש הגובר לתרומות. "אני בכובעי השני כמנכ"ל תאגיד "מי בת ים" וביחד עם עובדי התאגיד בשיתוף עם ״עמותת אוהבים״ בעיר, חילקנו מאות סלי מזון למשפחות מעוטות יכולת במסגרת "קמחא דפסחא", והתושבים שקיבלו את הסלים הללו התרגשו מאוד מהמחווה וזה עזר מאוד כמובן", מספר דריקס.

כיצד הגופים הללו נרתמו למטרה?

"האמת שזה נעשה בעקבות רצון שלהם לקחת חלק במבצע הדו שנתי הזה של חלוקת מזון וזה היה מבורך מאוד. כולנו ערים למצוקות מסביבנו ואם אפשר לעזור במעט אין סיבה שזה לא יקרה".

היו קריטריונים לחלוקה הזו?

"בהחלט. הקריטריונים נקבעו על ידי עמותת אוהבים כאשר מדובר היה בעיקר במשפחות מרובות ילדים וחד הוריות עובדי התאגיד קשרו קשר עם המשפחות והבטיחו להמשיך לסייע גם בעתיד".

ביום שני הקרוב אתם עתידים להתחיל את חלוקת הסלים העירונית. אתה רואה שינוי בכמות הפניות?

"אנחנו נתקלים מדי יום בעוד ועוד בקשות שקשה להישאר אדיש אלים, משפחות שנפגעו בעקבות משבר הקורונה שבכל שנה היה בצד התורם ועכשיו הפכו לנתרמים בעצמם והלב נקרע. אנחנו מאוד משתדלים לעזור לכולם ומנסים בכל שנה לשחק עם התקציב בצורה הטובה ביותר על מנת ליצרו כמה שיותר סלי מזון. השנה, נחלק מאות סלי מזון על מנת להתמודד עם הביקוש הזה ונשתדל לוודא ששום משפחה בעיר לא תישאר רעבה בערב החג".

 



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות