היכל התרבות בת ים צילום:אור ויטא
היכל התרבות בת ים צילום:אור ויטא

מנהל היכל התרבות העירוני: "הכי חשוב כעת להחזיר את החיוך והשגרה לחיים"

מנהל היכל התרבות העירוני, איציק אשכנזי, מספר בשיחה עם "השקמה בת ים" על החזרה לשגרה לאחר המשבר, תגובתם של תושבי העיר למופעים החדשים שעולים, והקושי הכלכלי שניצב מול מוסדות התרבות לאחר שנת הקורונה

פורסם בתאריך: 18.3.21 07:54

"אני מנהל היכל התרבות הכי ותיק בארץ ואני לא זוכר תקופה נוראית כזו" כך אומר ל"השקמה בת ים" איציק אשכנזי, מנהל היכל התרבות בעיר החל משנת 2004 שלפני כשבוע חזר לפעילות. "היינו מושבתים במשך כמעט שנה וזה היה נורא" הוא מספר ומוסיף "מצד שני זה נתן לקהל זמן להתגעגע אל המובן מאליו ולצבוא על הדלתות שלנו עם רגע הפתיחה".

לדבריו, "עברנו תקופה לא פשוטה, הרבה חוסר וודאות והרבה אי יכולת לתכנן את הלוח המופעים שלנו קדימה, אני רק מקווה שהתקופה הזו מאחורינו וכדאי שלא יהיו לנו עוד סגרים או הפסקה של פעילות תרבותית, רווינו מזה לאלתר".

מיד עם היוודע האישור לפתוח את היכלי התרבות למופעים, מיהרו בעיר להכריז על מופעים שיודעו לתושבי העיר "הכי חשוב כעת להחזיר את החיוך והשגרה לחיים, העיריה מיהרה לעזור והצענו הופעות של עידן רייכל ויהורם גאון שהיו מלאים עד אפס מקום וזה היה מרגש מאוד".

איך היו התגובות של התושבים?

"הם ממש חיכו לזה, היו תגובות מאוד מרגשות והמון תושבים פנו אלינו כדי שנודיע על הופעות נוספות ושנחזיר להם את חיי התרבות שהם כל כך רוצים. אמנם זה פחות נוח להיות באולם הופעות במשך קרוב לשעתיים עם מסיכה אבל זה עדיף מכלום ככה שכולם בסוף מרוצים".

וכלכלית, איך עומדים בזה? בכל זאת יש הגבלה על כמות האנשים, הקפיטריה סגורה.

"זה לא פשוט אבל אפשרי , לשמחתנו העירייה עוזרת לנו לעבוד במצב הקיים ומסבסדת מופעים שונים לטובת תושבי העיר וזה מאוד עוזר".

ומבחינת כוח אדם איך מתמודדים עם הנהלים החדשים?

"לשמחתי גם בגזרה הזו הסתדרנו מצויין וכמעט כל העובדים שלנו חזרו לעבודה מייד עם הידיעה על הפתיחה וזו באמת ההזדמנות להודות על הנאמנות".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות