טקס הענקת יקיר העיר צילום: אור ויטא
טקס הענקת יקיר העיר צילום: אור ויטא

נלחמים בחזית הקורונה: ראש העיר העניק את אות יקיר העיר לצוות המרכז הרפואי וולפסון

האות הוענק בטקס שנערך במרכז הרפואי וולפסון, בו ציין ראש העיר לטובה את הצוותים הרפואיים "העובדים בימים אלה ביתר שאת ופועלים באינטנסיביות, בחריצות ובמסירות רבה ונותנים מענה מקצועי למאות ואלפי פונים וחולים"

פורסם בתאריך: 16.3.21 07:52

ראש העיר בת ים צביקה ברוט העניק ביום ראשון את אות יקיר העיר בת-ים למרכז הרפואי וולפסון בטקס מצומצם בבניין העירייה, בו הוענק האות למנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, ענת אנגל שקיבלה אותו בשם כל עובדי בית החולים.

המרכז הרפואי וולפסון קיבל את האות כהוקרה וכהערכה על תרומתו הייחודית ועשייתו יוצאת הדופן למען העיר בת ים ותושביה מאז פרוץ נגיף הקורונה. במהלך הטקס הפתיעה ד”ר אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, את ראש העיר, צביקה ברוט ואת חברי הנהלת העיר והעניקה להם את ״אותות הלחימה״ שחולקו לעובדי צוות בית החולים על העבודה האינטנסיבית והמורכבת בתקופה הזו.



במהלך הטקס, נשא ברוט דברים ואמר בין השאר כי "מצאנו לנכון דווקא בימים אלה להביע הערכתנו העמוקה לכל צוותי הרפואה של בית החולים וולפסון, על כל אגפיהם ושלל תפקידיהם, העובדים בימים אלה ביתר שאת ופועלים באינטנסיביות, בחריצות ובמסירות רבה ונותנים מענה מקצועי למאות ואלפי פונים וחולים. צוותי הרפואה של בית החולים וולפסון אשר עומדים בחזית המאבק הם סמל ודוגמא לנתינה, מקצועיות ואחריות מקצועית. זוהי פעם ראשונה שהעיר מעניקה את אות יקיר העיר לא לתושב, ואין ראויים מצוות עובדי וולפסון בתקופה כזו". הוא סיכם.

עוד השתתפו בטקס, אלי יריב, מ”מ ראש העיר והמשנה לראש העיר אסתר פירון שעמדה בראשות הוועדה לבחירת מקבלי האות, ואמרה כי “יש לי קשר עמוק לבית החולים הזה הרבה מאוד שנים. אני מאוד שמחה כי נרקם פה קשר ואני מאמינה שגם אחרי הקורונה, אפשר לייצר קשר עמוק הרבה יותר בין הקהילה בעיר לבין בית החולים".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות