ויקטור טל. צילום: אלון אלרואי
ויקטור טל. צילום: אלון אלרואי

סגן ראש העיר טל: "השנה של הקורונה הייתה מכת מוות"

ויקטור טל, סגן ראש העיר ומחזיק תיק רישוי העסקים, מספר בשיחה עם "כל העיר בת ים" על הגרעון הכלכלי והצרות במגזר העסקי שיצרה השנה החולפת בעקבות משבר הקורונה ומציין כי "המצוקה של בעלי העסקים הייתה קשה"

פורסם בתאריך: 9.3.21 08:00

בשבועות האחרונים נפתחו חנויות הרחוב ברחבי המדינה וגם בבת ים, שסובלת כבר למעלה משנה מתקופות חוזרות ונשנות של סגר המביא עימו את סגירת המרחב העסקי. ויקטור טל, סגן ראש העיר ומחזיק תיק רישוי העסקים, שחווה באופן יום יומי את המצוקה של בעלי העסקים בעיר, ומבטיח לעשות הכל כדי שהם יישארו.

"השנה האחרונה הייתה נוראית, עוד קודם לכן נסגרו פה עסקים אבל השנה של הקורונה הייתה מכת מוות. בזה אחר זה עסקים נסגרו, הקונים התדלדלו והמצוקה של בעלי העסקים הייתה קשה" מספר טל, אך מוסיף באופטימיות כי "עכשיו אנחנו רואים פריחה מחדש, יש כמה עסקים שנפתחו ואין דבר שמשמח אותי יותר מלחתום על רישיונות לעסקים חדשים".

"אנחנו ממש מנסים להקל על העסקים במסגרת החוק כמובן, כשניתנו ההנחיות שקבעו כי אי אפשר לשבת בתוך המסעדות או בתי הקפה, נתנו אפשרו לבעלי עסקים בטיילת להציב שולחנות גם לכיוון המדרכה על מנת להקל עליהם ולתת להם אופציה לתת שירות לקהל, זה הוכיח את עצמו וקיבלנו פידבקים נהדרים מבעלי העסקים בעיר", מוסיף טל, "אנחנו ערים למצוקות של בעלי העסקים. אני באופן אישי מסתובב בעיר מדי ערב, רואה מה קורה, שומע את הפניות וטענות ומנסה לעזור במסגרות הקיימות, זה לא פשוט אבל חשוב".

בעבר דיברתם על הקלות בחניה לבעלי העסקים.

"נכון, ואפילו ניסינו לעשות את זה ולתת לבעלי העסקים בעיר תו חניה על מנת להקל עליהם, בסופו של דבר זה לא צלח משום שמשרד המשפטים העמיד קשיים על ההחלטה העירונית ואנחנו מנסים לפתור את זה. לשוב לי להסביר שאנחנו מעודדים כניסה של בעלי עסקים חדשים לעיר שיפריחו את הטיילת שבעיני הכי יפה בארץ. בת ים היא עיר עם המון פוטנציאל עסקי ואנחנו בדרך הנכונה להצליח ביחד עם העסקים".

 



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות