גני ילדים בבת ים (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Sergey Novikov)
צילום אילוסטרציה: shutterstock, Sergey Novikov

ראש העיר ברוט: גני הילדים יפעלו גם בימי שישי

ראש העיר מסר כי "כך נוכל לאפשר להורים שנפגעו כלכלית בתקופת הקורונה לעבוד גם בימי שישי ולשקם את פרנסת המשפחה", אך הוסיף כי ייתכן שחלק מגני הילדים בעיר לא יוכלו לפעול באופן זמני בשל מחסור בכוח אדם

פורסם בתאריך: 3.3.21 07:58

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, הודיע אמש (ג', 2.3) כי בניגוד לערים אחרות ברחבי הארץ, בהן מערכת החינוך פועלת במתכונת מצומצמת בלבד, בעיר בת ים ימשיכו הגנים העירוניים לפעול בימי שישי, זאת על מנת לעזור להורים לשקם את כלכלת המשפחה.



"כפי שהתחייבתי, ובניגוד לחלק מהרשויות האחרות, אנחנו בבת-ים נמשיך להפעיל את גני הילדים גם בימי שישי, כך נוכל לאפשר להורים שנפגעו כלכלית בתקופת הקורונה לעבוד גם בימי שישי ולשקם את פרנסת המשפחה", הוא אמר והוסיף "המהלך הזה לא יהיה פשוט, וצפויים לנו עוד אתגרים בדרך. הבעיה המרכזית היא מחסור בכח אדם של גננות וסייעות בתקופת הקורונה, לכן, אנא זכרו כי אם יהיו מקרים של היעדרות גננות, ומשרד החינוך לא יצליח למצוא מחליפות – ייתכן שיהיה מספר קטן של גנים שלא יפתחו בחלק מהימים בתקופה הקרובה".

בסיכום דבריו, הוא ציין כי "כך נצליח לתת מענה של שישה ימי לימודים לרוב המוחלט של ילדי העיר, ויחד עם ועד ההורים העירוני נעשה כל מאמץ להרחיב ככל שניתן את מערך הלימודים בעיר שלנו. יחד נמצא את הדרך לצאת מהקורונה לא רק רפואית, אלא גם כלכלית, חינוכית וחברתית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות