דנה וייס צילום אייל בן הרוש
דנה וייס צילום אייל בן הרוש

לקראת יום האישה הבינלאומי: האירועים שייערכו החודש בעיר

יום האישה הבינלאומי, שיחול השנה ביום שני ה-8.3, יצוין בבת ים בסדרה של אירועים לקהל הרחב, ביניהם הצגה בכיכובה של ציפי שביט וסדנה עסקית להעצמה נשית בהנחיית פנינה רוזנבלום; ראש העיר ברוט: "אני רואה חשיבות גדולה בקידומן של נשים לתפקידים בכירים ולמעורבות בחיים הציבוריים"

פורסם בתאריך: 4.3.21 07:54

יום האישה הבינלאומי, שיחול השנה ביום שני ה-8.3, יצוין בעיר בת-ים במגוון רב של אירועים שונים שיחולו לאורך חודש מרץ, המיועדים להציע לתושבי העיר מגוון פעילויות שיתאימו לקהלים השונים עם דגש על הנשים תושבות העיר.

בין כלל האירועים לקהל הרחב שייערכו במהלך החודש, הודיעה העירייה כי תקיים במהלך החודש מספר אירועים ופעילויות לעובדות העירייה והחברה לתרבות פנאי וספורט, בסימן "עוצמת נשים", שיכללו סיפורים אישיים ומרתקים של העובדות. בין האירועים שייערכו לאורך חודש מרץ:

"הצחוק יפה לבריאות" בהשתתפות ציפי שביט – יום ראשון, 7.3 בשעה 20:00 – השתתפות חינם המותנית בהרשמה מראש

שיתוף פעולה בין חמש יועצות למעמד האישה  ברשויות השונות שמארחות את ציפי שביט. במופע "הצחוק יפה לבריאות"  תובנות על חשיבות ההומור והשפעתו המופלאה על חיינו.

"מצעידות את העסק קדימה"  הרצאה עם פנינה רוזנבלום – יום שלישי, 9.3 בשעה 20:00 – השתתפות חינם המותנית בהרשמה מראש

כנס לקידום נשות העסקים בבת ים בשיתוף פעולה עם היחידה לעבודה קהילתית מרכז עוצמה  שמארחות את פנינה רוזנבלום.

"נשים בחזית" עם דנה וויס – יום רביעי, 17.3 בשעה 20:00 – השתתפות חינם המותנית בהרשמה מראש

עיריות בת ים, באר שבע, דימונה, יהוד מונוסון ונס ציונה מארחות את דנה וייס. לשבור את תקרת הזכוכית בתקשורת.

"בוחרת בצד הטוב שלי" עם חנה אזולאי הספרי – יום ראשון ה-21.3 בשעה 20:00 – השתתפות חינם המותנית בהרשמה מראש

בת ים, באר שבע, דימונה, יהוד מונוסון ונס ציונה- מאחרות את חנה אזולאי הספרי סיפור חייה בשילוב קטעים מסרטה "אנשים כתומים".

לפרטים נוספים אודות האירועים, נמסר מהעירייה כי ניתן לפנות לאתר העירוני או לפנות באופן טלפוני לענת לבנת, יועצת ראש העיר למעמד האישה, בטלפון: 053-7347609 .

רק לאחרונה הודיע צביקה ברוט, ראש העיר כי לראשונה יחזיק בעצמו בתיק לקידום מעמד האישה: ״המסורת היפה שלנו להציע לתושבות ותושבים מגוון אירועים ופעילויות לציון יום האישה הבינלאומי תורמת להעביר מסר חוזקה נשית. אני רואה חשיבות גדולה בקידומן של נשים לתפקידים בכירים ולמעורבות בחיים הציבוריים בישראל בכלל ובבת-ים בפרט. אני קורא לנשות העיר להוסיף ולגלות מעורבות פעילה בנעשה בעיר. אמשיך לפעול לקידומן של זכויות הנשים בחברה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות