בדיקת קורונה
צילום אילוסטרציה: Photographynet.co.uk / shutterstock.com

מתחסנים נגד קורונה: למעלה ממחצית מתושבי העיר קיבלו את מנת החיסון הראשונה

66,435 מתושבי העיר - למעלה ממחצית מהאוכלוסייה העירונית - כבר התחסנו נגד קורונה במנת החיסון הראשונה; למרות העלייה בכמות המתחסנים, העיר מוגדרת כתומה ומערכת החינוך עדיין לא שבה לפעילות

פורסם בתאריך: 22.2.21 07:49

מבצע ההתחסנות נגד נגיף הקורונה ממשיך בבת ים, זאת במקביל לירידה בשיעור התחלואה העירוני. ציון הרמזור העירוני קובע כי ראשון לציון היא עדיין עיר כתומה, אך בימים הקרובים, כך להערכת העירייה, היא עשויה לחזור להגדרה של עיר צהובה, בהינתן המשך מגמת הירידה בתחלואה.

שיעור ההתחסנות בעיר ממשיך לעלות, כאשר בשלב זה 66,435 מתושבי העיר – המהווים 50.7 אחוזים מהאוכלוסייה העירונית – קיבלו את מנה החיסון הראשונה, ו-45,473 מתושבי העיר כבר קיבלו את מנת החיסון השנייה. לפי נתוני העירייה, לאחר הביקורת האחרונה של מספר המתחסנים עדיין ישנם 64,360 מתושבי העיר שלא התחסנו כלל נגד קורונה.



במהלך הימים האחרונים הופעלו בעיר מתחמים מיוחדים לחיסון הקורונה בכיכר המצבה, במועצה הדתית ובטיילת, זאת על מנת למשוך צעירים להתחסן. מהעירייה נמסר כי בכל יום במהלך השבוע החולף פקדו את המתחמים הללו מאות מתחסנים.

למרות העלייה בכמות המתחסנים שנרשמה בשבועות האחרונים, מוסדות החינוך והתרבות בעיר עדיין לא שבו לפעול, גם לא במתכונת מצומצמת התואמת את כללי התו הסגול והתו הירוק.

מהעירייה נמסר כי על פי הנחיית משרד הבריאות מערכת החינוך לא תשוב לפעול גם היום (ב', 22.2), אך במקביל אושר להמשיך לקיים מפגשים באוויר בפתוח בקבוצות קטנות לילדי בתי הספר. כמו כן נמסר כי בעבור הגנים כרגע אין אישור ממשרד החינוך למתווה זה או למתווה אלטרנטיבי אחר.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות