תיאטרון חולון לאחר השיפוץ (צילום: טל ניסים)
תיאטרון חולון לאחר השיפוץ (צילום: טל ניסים)

לאחר שנת השבתה בגלל הקורונה: תיאטרון חולון ישוב לפעילות

התיאטרון העירוני בחולון ישוב לפעילות חלקית בחודש הקרוב, במתכונת מקוונת, ויעלה בין התאריכים 8-13 במרץ את "פסטיבל אישה 2021" הכולל הצגות ומופעים שיהיו זמינים לצפייה לקהל הרחב ללא תשלום

פורסם בתאריך: 21.2.21 08:08

לאחר חודשים ארוכים של חוסר פעילות ואף השבתה מחלטת של עולם התרבות בעקבות משבר הקורונה והסגרים הנשנים שקבעה הממשלה בעקבות העלייה המתמדת בתחלואה, תיאטרון חולון ישוב בקרוב לפעילות ויחזרו להתקיים בו מופעים והצגות.

פעילות התיאטרון צפויה להתחדש בתחילת חודש מרץ, בו יעלה התיאטרון בין היתר את "פסטיבל אישה 2021", שיתקיים לפי שעה באופן מקוון. הפסטיבל, שיתקיים בתאריכים 8-13 במרץ, כולל הצגות ומופעים רבים שיהיו זמינים לצפייה לקהל הרחב ללא תשלום, בכיכובן של גילה אלמגור, קרן מור, תיקי דיין, אודיה קורן, רבקה מיכאלי, ג'וזי כץ, רונה קינן, לאורה ריבלין, יונה אליאן, שני קליין, שרה וינו אלעד והדר לוי.



בראיון שנערך לפני שבועיים, מסר מנהל התיאטרון, גיא תלם, כי: "אנחנו מחכים למשיח", והוסיף את הערכתו לפיה "פתיחה כלשהי תהיה סביב אפריל-מאי. אנחנו יודעים שנכון לעכשיו, אוכלוסיית הילדים לא מחוסנת, וגם לזה יש השלכות על עולם התרבות. אני לא מתבסס על שום דבר חוץ מאינטואיציה".

עוד הזהיר תלם כי אם התיאטרון לא ישוב בקרוב לפעילות במתכונת מלאה, לאחר כל המשבר שפקד אותו בשנה החולפת, עתידו מוטל בספק. "אם המצב הנוכחי יימשך ללא סיוע, אנחנו עלולים להיסגר", מסר תלם לסיכום.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות