וולפסון, אהוד בן
בית החולים וולפסון וד"ר אהוד בן (צילום: דוברות בית החולים)

מינוי חדש בוולפסון: ד"ר אהוד בן מונה למנהל המכון הגנטי

עם כניסתו לתפקיד יחליף ד"ר בן את פרופ' דורית לב שניהלה את המכון בשנים האחרונות: "אפעל על מנת לספק למטופלים שלנו את שירותי הגנטיקה המתקדמים ביותר"

פורסם בתאריך: 10.2.21 08:08

ד"ר אהוד בן מונה למנהל המכון הגנטי במרכז הרפואי וולפסון. הוא מחליף בתפקיד את פרופ' דורית לב אשר תמשיך לכהן כרופאה בכירה וכמנהלת שותפה במרכז הארצי למחלות נדירות מג"ן לילדים ובמרפאת הנוירולוגיה של העובר במרכז הרפואי.

בעבר עסק ד"ר בן כרופא גנטיקאי בכיר במרכז הרפואי הדסה, ולאחר זמן קצר מונה לסגן מנהל המכון הגנטי במרכז הרפואי קפלן ברחובות. בתקופה זו סייע להקים את מערך בדיקות השבב הגנטי במרכז זה, ועסק בביו-אינפורמטיקה במחקר בשיתופי פעולה עם חוקרים באוניברסיטה העברית וחוקרים מהעולם. כמו כן הקים מערך התייעצות לאומי בתחום השבבים הגנטיים, ובכך סייע רבות לקדם תחום זה בישראל.



ד"ר בן סיים את לימודיו בבית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. תוך כדי הלימודים סיים בהצטיינות גם תואר שני בנוירו-ביולוגיה. בהמשך התמחה ברפואת ילדים בבית החולים הדסה הר-הצופים ולאחר מכן סיים התמחות על בגנטיקה רפואית במרכז הרפואי הדסה עין כרם.

"הצטרפותי למרכז הרפואי וולפסון מהווה עבורי נקודת ציון משמעותית", מסר ד"ר בן והוסיף, "ואני מתכנן לפעול לקידום המכון הגנטי על ידי הכנסת טכנולוגיות חדשות, הן בתחום הייעוץ הגנטי והן בתחום בדיקות המעבדה. אשמר את היכולות הייחודיות של המעבדה בתחום המחלות המיטוכונדריאליות, לצד עבודתה של מרפאת מג"ן, שבהובלת פרופ' דורית לב ופרופ' טלי שגיא הוכרו כעת כמרכז מצוינות. אפעל על מנת לספק למטופלים שלנו את שירותי הגנטיקה המתקדמים ביותר, בנגישות גבוהה ובהתאם לחזון המרכז הרפואי וולפסון".

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, מסרה: "אני מברכת על הצטרפותו של ד"ר בן לשורותינו. הוא מביא ניסיון וידע רב בתחומו. אין לי ספק שבחזונו ובשאיפותיו הגבוהות יוביל את המכון קדימה למצוינות ארצית".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות