צילום: עיריית בת ים

מנכ"לית העירייה: "אנחנו מנצלים את ימי הסגר לעבודות תשתית נרחבות ברחבי העיר"

בהוראת ראש העיר ומנכ"לית העירייה, עיריית בת ים מנצלת את ימי הסגר השלישי להתקדמות בעבודות פיתוח ותשתית לרווחת התושבים

פורסם בתאריך: 27.1.21 07:58

עבודות פיתוח ותשתית החלו לאחרונה בחוף הסאנסט וכוללות תיקון ושדרוג כל הריצוף במתחם הנמצא בשטח הציבורי הפתוח. במקביל החלו עבודות תכנון במקום לקראת הכרזת חוף הסאנסט כחוף מוכרז רחצה. במסגרת העבודות אגף פרויקטים של חטיבת פיתוח גם יפעיל את המזרקה במקום לרווחת התושבים והמטיילים.



במקביל לעבודות בחוף הים, ישנן עבודות פיתות וחידוש תשתיות גם ברחובות הפנימיים; בימים אלה עובדים לקראת סיום שדרוג הרחובות בר יהודה, בר אילן והשקמה.
העבודות כוללות: מדרכות חדשות, חידוש הכבישים כולל קרצוף וריבוד, הגדלת מספר מקומות החניה ושדרוג תשתיות החשמל.

עבודות אלה הן פועל יוצא של מדיניות הנהלת העיר בכפוף לאסטרטגיה של ראש העיר, צביקה ברוט, בשינוי סדרי העדיפויות העירוניים והשקעה נרחבת ברחובות הפנימיים.

כמו כן, העירייה נכנסה לעבודות תחזוקה בעשרות גני ילדים ובתי ספר. במסגרת השיפוצים בגני הילדים תוקנו מפגעי ריצוף, נצבעו קירות, נסתמו חורים, הוחלפו ציליות וסככות, שודרגו המשטחים בחוץ לרבות דשא סינתטי,
חידוש צבע, החלפת גדרות ועוד. כמו כן, נעשו עבודות רבות בבתי הספר, לדוגמה בבית ספר תחכמוני הוחלפו כל הברזים, בוצע איטום גגות בשבעה מבנים של בתי ספר, הוחלפו דלתות ושופצו הסוגרים.
השיפוצים נעשים על ידי עובדי מחלקת אחזקת מוסדות חינוך וקבלנים חיצוניים בפיקוח מחלקת תחזוקה.

מנכ״לית העירייה, יודפת אפק ארזי: ״אנחנו מנצלים את ימי הסגר כדי לבצע עבודות תשתית נרחבות ונמרצות בכל רחבי העיר לרווחת התושבים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות