מספרת עיצוב שיער, צילום: עוזי חנגדי
מספרת עיצוב שיער, צילום: עוזי חנגדי

משבר הקורונה: גם במספרה הוותיקה ברחוב רוטשילד מודאגים מהמצב הקשה

עוזי חנגדי נאלץ לסגור את המספרה שלו כבר מספר פעמים. עם זאת, הוא משתדל לשמור על אופטימיות ומקווה שבמרץ הכול ייגמר: "מזל שיש לי הורים שעוזרים לי אחרת לא הייתי שורד"

פורסם בתאריך: 21.1.21 14:08

הממשלה אישרה השבוע את הארכת הסגר בעוד עשרה ימים. טרם ידוע האם הסגר הנוכחי יסתיים בסוף החודש או שיוארך שוב, לנוכח נתוני התחלואה שטרם ירדו ממש. למעלה מחודש נמצאים עסקים רבים במצב של קיפאון. עסקים קטנים ובינוניים או חנויות רחוב משפחתיות שפועלות בעיר מזה עשרות שנים, נסגרו. אחרים נמצאים בסכנת סגירה מיידית ונלחמים כדי לא להגיע למצב זה.

עוזי חנגדי נאלץ בתחילת הסגר לסגור את המספרה שלו, "שיער עוזי", הממוקמת ברחוב רוטשילד, בפעם השלישית מאז תחילת השנה. את העסק הוא מפעיל כעשור. במהלך החודשים האחרונים עסקים מהאזור נסגרו בזה אחר זה לאחר שלא הצליחו לעמוד במשבר. חנגדי מספר כי גם העסק שלו נפגע כתוצאה מן הסגרים הממושכים. "מאז הקורונה העבודה ירדה, למרות שאנחנו עבדנו על פי הנהלים". הוא אומר ומשתדל לשמור על אופטימיות: "בינתיים שורדים, אין מה לעשות. נקווה שלא יהיה יותר גרוע. התקווה שבמרץ כל זה ייגמר".



המספרה הריקה (צילום: עוזי חנגדי)

אתה מודאג לנוכח המצב?

"אני מאמין שבעזרת השם הכול בא משמיים. לאט לאט אנחנו נעבור את זה. נקבל באהבה את המצב כי אנחנו חייבים לשרוד את זה".
חנגדי מוסיף ואומר כי למרות האופטימיות שעוטפת אותו, הוא מכיר בעלי עסקים אחרים, בעלי משפחות, שנכנסו לחובות בעקבות חוסר ההכנסות. "מזל שיש לי הורים שעוזרים לי". הוא אומר, "אחרת הייתי 'אוכל אותה' ולא הייתי שורד. כשהתחילה הקורונה בעולם, לא חשבתי שהיא תגיע לארץ, אף אחד לא חשב שזה יהיה ככה. יש לי חברים ספרים שמושכים כסף והם גם בעלי משפחות".

מה אתה חושב על התנהלות המדינה בכל הקשור לעצמאיים במשבר הזה?
"מי שבוחר להיות עצמאי יודע לאן הוא הולך. לדעתי מי שהוא בעל משפחה ומפעיל עובדים, המדינה צריכה לפצות אותו יותר. במיוחד בימים כאלה".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות