ראש עיריית בת ים צביקה ברוט
צביקה ברוט. צילום: מורן בן זכאי

בשורה לתושבים: תוקם ועדה עירונית להורדת מחירי הארנונה

הוועדה תוקם על ידי העירייה ומשרד הפנים בכדי להביא לירידה קבועה במחירי הארנונה שחלה בשנים האחרונות. ראש העיר: "הבהרתי לממשלה שאין לנו יותר כוונה לעצור ולחכות"

פורסם בתאריך: 19.1.21 07:48

משרד הפנים צפוי להקים וועדה משותפת יחד עם העירייה, במטרה ליצור מתווה ישים להורדת מחירי הארנונה בבת ים. ראש העיר, צביקה ברוט, הודיע אמש (א', 17.1) כי הקמת הוועדה התאפשרה לאחר ששר הפנים, אריה דרעי, הסכים להיענות לבקשת העירייה לקביעת מתווה להפחתת תשלומי הארנונה של התושבים.



הקמת הועדה המשותפת מהווה צעד משמעותי עבור תושבים רבים, זאת לאחר עשרות שנים בהם מחירי הארנונה בעיר, כמו במקומות אחרים בארץ, רק ממשיכים לעלות. יחד עם זאת, נמסר מהעירייה כי מדובר בתהליך מורכב שרק נמצא בתחילתו, ויש לזכור כי בקרוב צפויות להתקיים בחירות לכנסת שעלולות להשפיע על הרכבת הממשלה הבאה ועל כל החלטה או חוק שצריכים להיות מאושרים על ידה.

בנוסף הצהיר ברוט כי הוא פועל גם להורדת הארנונה במתחם העסקים החדש של בת ים, זאת על מנת למשוך לעיר "חברות גדולות שמחפשות לעזוב את תל-אביב והסביבה ולמצוא אצלנו בית חדש".

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, הודיע על הקמת הוועדה בחשבון הפייסבוק שלו ומסר כי "שר הפנים אריה דרעי נענה לדרישתנו והורה על הקמת ועדה משותפת, לעירייה ולנציגות של משרד הפנים, שתקבע מתווה להפחתת הארנונה בבת-ים. כפי שהבטחתי עוד טרם הבחירות, בשנה וחצי האחרונות פעלתי בכל יום בעניין. מכתבים, טלפונים, פגישות ומה לא. לפני כשבועיים, לקראת פיזור הכנסת, קראתי לכם להצטרף אליי לעתירה בנושא הארנונה, ומעל לאלף בת-ימים הצטרפו בתוך פחות מ-24 שעות. הבהרתי לממשלה שאין לנו יותר כוונה לעצור ולחכות, אחרי חודשים ארוכים של עבודה מאומצת, שוב ושוב לממשלה הבאה".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות