קורונה
צילום: Horth Rasur / shutterstock.com

העלייה בתחלואה ממשיכה: 728 חולים פעילים אובחנו בעיר

הבוקר נרשמה עלייה במספר החולים בעיר, שהגיע כעת ל-728 מקרים פעילים. 37 חולי קורונה מאושפזים במרכז הרפואי וולפסון במצב קשה ו-3 מחוברים למכונת הנשמה

פורסם בתאריך: 17.1.21 13:45

מספר החולים בכל הארץ ממשיך לעלות, כאשר הבוקר (א', 17.1) עדכן משרד הבריאות כי מספר חולי הקורונה הפעילים בבת ים עומד 728 איש, נכון ליום שבת, מה שמהווה עלייה של כמעט 10 אחוזים מאז הנתונים הקודמים שפורסמו. בכך, העיר ממשיכה להיות מוגדת כתומה עם ציון 6.6 לפי מודל הרמזור.



העלייה בתחלואה מתבטאת גם בשטח, כאשר רק במרכז הרפואי וולפסון מאושפזים כעת 72 חולי קורונה, בהם 14 במצב בינוני, 37 במצב קשה, 8 במצב קריטי ו-3 חולים המחוברים למכונת לב ריאה.

מנכ"לית המרכז הרפואי, ד"ר ענת אנגל, מסרה כי "מדובר בעלייה תלולה במספר החולים ובמספר החולים הקשים. הצוותים שלנו עובדים במסירות גדולה ונמשיך לתת מענה רפואי מותאם אישית ככל שיידרש. ביחד נעבור גם את הגל הזה".

במקביל לנתוני התחלואה הגבוהים, חלה עלייה גם בכמות המתחסנים בעיר, כאשר החל מהשבוע יוכלו בני 45 ומעלה להתחסן לקורונה בהנחיית הממשלה. על פי נתוני משרד הבריאות, עד כה כ-20 אחוזים מתושבי בת ים קיבלו את מנת החיסון הראשונה, וכ-1.8 אחוז קיבלו את מנת החיסון השנייה.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות