אפרים מזרחי
צילום: עיריית בת ים

לאחר 45 שנים בעירייה: סמנכ"ל התפעול, אפרים מזרחי, פורש

מזרחי שימש בעבר כמנכ״ל העיריה. בימים האחרונים הודיע לראש העיר צביקה ברוט על רצונו לפרוש מהתפקיד, מה שיקרה בקרוב לאחר השלמת תהליך החפיפה של מחליפו

פורסם בתאריך: 12.1.21 16:37

אפרים מזרחי הודיע לראש העיר, צביקה ברוט, על כוונתו לפרוש מתפקידו כסמנכ"ל התפעול בעיריית בת ים. מזרחי (65), מוותיקי העובדים בעיריה, ימשיך בתפקידו עד תום המכרז והשלמת תהליך החפיפה של מחליפו.

מזרחי החל את דרכו בעיריית בת ים לפני כ-45 שנים, בתפקיד פקח באגף הפיקוח העירוני. עם השנים הוא התקדם ועבר בין תפקידי ניהול שונים, עד שהגיע לתפקיד סמנכ״ל שפ״ע (שיפור פני העיר) ותפעול.



בשנת 2017 מונה מזרחי למנכ״ל העיריה, ולאחר בחירתו של ראש העיר החדש, צביקה ברוט, חזר לשמש בתפקיד סמנכ״ל התפעול.

מזרחי סיפר השבוע כי ״עירית בת-ים הפכה עבורי לבית, לאחר שהעברתי בה את כל חיי המקצועיים. אני אוהב את העיר ואת עובדי העיריה המסורים, שעושים לילות כימים למען תושבי העיר וראויים לכל שבח על כך. אני מודה להנהלת העיר על שיתוף הפעולה ועל האמון שנתנו בי, ומבטיח לעמוד לצידם גם בעתיד לטובת העיר והתושבים הנפלאים שלנו״.

ברוט שיבח את מזרחי על פועלו רב השנים בעירייה וציין כי ״אפרים שימש למעלה מארבעה עשורים במגוון תפקידים ועשה זאת במקצועיות ומתוך אהבת העיר. אנו מוקירים לו תודה גדולה על שירותו למען הציבור, ואין ספק שהוא ימשיך לפעול לצידנו למען בת-ים גם בעתיד. הוא הפך לחלק ממשפחת עובדי העיריה, ולאחד הצירים הכי מרכזיים בה״.


ראש עיריית בת ים צביקה ברוט

צביקה ברוט. צילום: מורן בן זכאי


מנכ״לית העירייה, יודפת אפק ארזי, הוסיפה כי ״אפרים שירת את הציבור בעיר במשך שנים ארוכות ומגיע לו תודה על כך. אנו מעריכים גם את כוונתו להמשיך ולהעמיד את שירותיו לטובת העיר גם בהמשך עד לתחילת עבודתו של מחליפו״.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות