רכבת חשמלית
צילום: סימנס מוביליטי

בגלל עבודות תשתית: תחנות הרכבת יוספטל וקוממיות ייסגרו לשלושה שבועות

בשל עבודות התחזוקה של רכבת ישראל, תיפסק תנועת הרכבות מדרום לתל אביב וייסגרו כל תחנות הרכבת למשך כשלושה שבועות. הרכבות ישובו לפעול ב-3 בפברואר

פורסם בתאריך: 12.1.21 05:53

לאור הסגר והירידה המשמעותית בכמות הנסיעות והנוסעים הוחלט, בתיאום עם משרד התחבורה, לעצור את תנועת הרכבות מדרום לתל אביב החל מהיום (שלישי), 12 בינואר ועד יום רביעי, 3 בפברואר, לתקופה של כשלושה שבועות.

סגירת התחנות תאפשר להאיץ ולקדם את עבודות התשתית, הפיתוח והתחזוקה של רכבת ישראל בתקופה של מיעוט נוסעים במקום בחודשים הבאים בהם צפויה עלייה בכמות הנסיעות והנוסעים.



במסגרת שינויים האלה, התחנה האחרונה אליה יהיה ניתן להגיע מכיוון צפון היא תחנת ההגנה; כל התחנות הדרומיות לה ייסגרו זמנית: צומת חולון, וולפסון, יוספטל, קוממיות, משה דיין וראשונים אשר משרתות את שלוש הערים – חולון, בת ים וראשל"צ.

העבודות יתבצעו במוקדים רבים במרכז ובדרום הארץ בהם לוד, אשקלון, קריית גת ובאר שבע, ויכללו בין היתר עבודות תשתית, תחזוקה ופיתוח, בהן חיבורו של מתחם התחזוקה החדש באשקלון לרשת המסילות הארצית, השלמת מתחם התחזוקה החשמלי בלוד, החלפת מרכיבי מסילה במוקדים רבים ושיקום מסילות קיימות.

גם במהלך ימי העבודות יישמרו הנחיות הקורונה הכוללות חובת הזמנת שובר נסיעה, עטיית מסיכה ושמירת ריחוק חברתי. תחנות הרכבת שתישארנה פתוחות יתוגברו משמעותית בדיילים אשר ינפיקו שוברים לנוסעים באופן מהיר.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות