מחסום משטרה
צילום: דוברות המשטרה

הסגר בבת ים עולה שלב: ההגבלות החדשות ייכנסו לתוקף הלילה

החמרת הסגר מחצות הלילה ולמשך שבועיים לפחות: איסור התקהלות של מעל 5 אנשים בחלל סגור, הגבלת יציאה לא חיונית מהבית, סגירת מערכת החינוך הרגילה ואיסור ספורט בקבוצות

פורסם בתאריך: 7.1.21 13:11

משרד הבריאות הודיע אמש (ד', 7.1) כי אובחנו 7,820 חולי קורונה חדשים בכל הארץ, מה שמקפיץ את מספר החולים הפעילים ל-64,180 ובהתאם להחלטת הממשלה מוביל להחמרת נהלי הסגר הקיימים. גם בבת ים, בה נמצאו 488 חולים פעילים ונרשם שיעור תחלואה עירוני של 21.2 חולים לכל 10,000 תושבים, שהובילו לציון 6.1 במודל הרמזור ולדירוג כתום, התקנות החדשות ייכנסו לתוקפן היום בחצות.

תקנות הסגר החדשות, שצפויות להימשך לפרק זמן של שבועיים לכל הפחות עם אפשרות להארכה, כוללות קודם כל סגירה של כל שכבות הגיל בכל בתי הספר וגני הילדים, פרט לחינוך המיוחד.

בחינוך המיוחד תמשיך בינתיים להתקיים מסגרת לימודים במתכונת של חמישה ימים בשבוע עד השעה 14:00, על פי המתווה שאושר על ידי משרד החינוך במטרה להקל על עובדי ההוראה בחינוך המיוחד, תוך שמירה הדוקה על כללי היגיינה ובריאות.



ההחמרה בנהלי הסגר הקיימים כוללת בין היתר גם הגבלה של כל יציאה לפעילות שאינה חיונית עד מרחק של 1,000 מטרים ממקום המגורים, איסור מוחלט על קיום ספורט בקבוצות וצמצום של היתר ההתקהלות בתוך מבנה או חלל סגור לעד 5 אנשים בלבד. מחוץ למבנה סגור מותרת התקהלות של עד 10 אנשים בלבד, המאפשרת בין היתר קיום מנייני תפילות בחצות בני כנסת.

במרחב איילון של משטרת ישראל הודיעו כי מתבצעת כעת היערכות לאכיפת תקנות הסגר, הכוללת הקמת מחסומים רבים ברחבי המרחב, שיפעלו במרבית שעות היממה. את מספרם ומיקומיהם המדויקים של המחסומים נמנעים במשטרה מלפרט בשלב זה, אך כן נמסר כי יופעל גם כוח אכיפה ייעודי לנושאי הקורונה, שבין היתר, יקיים ביקורת למבודדים וחולים מאומתים.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות