צילום: diy13 / shutterstock.com

בצל הכניסה לסגר והעלייה בתחלואה: בבתי הספר בבת ים מציינים את יום השפה העברית

רגע לפני הכניסה לסגר ובצל העלייה בתחלואת הקורונה, בבתי הספר בעיר דאגו לציין את יום השפה העברית במגוון דרכים יצירתיות

פורסם בתאריך: 6.1.21 10:29

התחלואה בקורונה נמשכת: משרד הבריאות עדכן הבוקר (רביעי) כי במהלך אתמול אובחנו 8,164 מקרים מאומתים חדשים של קורונה בישראל. כעת עומד מספר החולים הפעילים ברחבי הארץ על 59,229 איש. בבת ים מצויים נכון לבוקר זה 454 חולי קורונה פעילים. העיר מוסיפה להיות מוגדרת ככתומה עם ציון של 6.2. שיעור התחלואה בעיר עומד על 20.9 חולים על כל 10,000 תושבים. שיעור הבדיקות החיוביות עומד על חמישה אחוזים.

אמש אישרה הממשלה את הידוק הסגר בלילה שבין חמישי לשישי (בחצות) שצפוי להמשך כשבועיים לכל הפחות. במסגרת הסגר תוגבל היציאה מהבית עד למרחק של 1,000 מטרים. המוסדות החינוכיים, בהם גני הילדים ובתי הספר בכל שכבות הגילים, ייסגרו. מוסדרות החינוך המיוחד הם היחידים שיוחרגו וימשיכו לפעול גם בימי הסגר. כמו כן, תוגבל ההתקהלות בתוך מבנה לחמישה אנשים ול-10 בשטח פתוח. כמות מקומות העבודה החיוניים תצומצם.



עוד ממגבלות הסגר: תיאסר שהיה בבית של אדם אחר, פעילות התחבורה הציבורית תצומצם בחמישה אחוזים וקיום הפגנות תתאפשר בכפוף לשמירת מרחק של שני מטרים. בנוסף, תתאפשר יציאה לחו"ל לכל מי שכבר רכש כרטיסי טיסה טרם הסגר.

בבית החולים וולפסון, מספר חולי הקורונה ממשיך לעלות, זאת לאחר שאתמול פנה אל משרד הבריאות בבקשה שלא לקלוט יותר חולי קורונה חדשים. אתמול בשעות הערב עמד מספר חולי הקורונה המאושפזים בבית החולים על 46 איש. שישה מהם במצב קריטי, מתוכם שישה מונשמים ושניים מחוברים למכשיר האקמו. 17 חולים נוספים במצב קשה ושמונה במצב בינוני. כעת נמצא בית החולים בתפוסה של 71.74 אחוזים ו-64 אנשי צוות שנמצאים בבידוד.

בתוך כך, אתמול צוין בבתי הספר בבת ים יום הלשון העברית שמציין את יום הולדתו של אליעזר בן יהודה, מחייה השפה העברית. רגע לפני שיחזרו שוב ללמוד בבתיהם למשך שבועיים לפחות, תלמידי בית הספר "הנשיא" בבת ים התקבלו עם כניסתם אל תוך בית הספר בשדרה חגיגית של מעצבי השפה העברית. במהלך כל היום עסקו תלמידי בית הספר במגוון פעילויות, בהן תחנות לחיפוש האוצר שבמילים.

חגיגות יום הלשון העברית. צילום: לבנה דבש, מנהלת ביה"ס

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות