עבודות רכבת ישראל. צילום: רכבת ישראל
עבודות רכבת ישראל. צילום: רכבת ישראל

החל מהבוקר ולמשך 10 ימים: שינויים ושיבושים בתנועת הרכבות

בעקבות עבודות תשתית על מסילת איילון, יחולו שינויים בתנועת הרכבות בקו הרכבת אל בת ים למשך עשרה ימים | כל הפרטים

פורסם בתאריך: 3.1.21 09:09

רכבת ישראל החלה הבוקר (ראשון) בעבודות תשתית על מסילת איילון. במסגרת העבודות, יחולו שינויים ושיבושים בתנועת הרכבות בקו הרכבת אל בת ים.



החל מהיום ועד ליום ראשון הבא, ה-10 בינואר, ייסגר קטע המסילה שבין תחנת תל אביב ההגנה לתחנת תל אביב סבידור מרכז. תנועת הרכבות בין שתי התחנות תופסק. כמו כן, תחנות תל אביב השלום, בני ברק, פתח תקווה וראש העין צפון תיסגרנה זמנית לשירות. היסיעים ללא תשלום יופעלו בין תחנות תל אביב ההגנה ותל אביב סבידור מרכז.

תנועת הרכבות בקו באר שבע – ראש העין, תסתיים בתחנת תל אביב ההגנה. משמעות הדבר היא כי כל הרכבות שייצאו מתחנות בת ים צפונה, לא ימשיכו מעבר לתחנת תל אביב ההגנה.

ביום ראשון הבא ולמשך יומיים, ייסגר קטע המסילה שבין תחנות תל אביב סבידור מרכז והרצליה. תחנות תל אביב האוניברסיטה, בני ברק, פתח תקווה וראש העין צפון ייסגרו באופן זמני לשירות. היסעים ללא תשלום יופעלו בין תחנות תל אביב סבידור מרכז ובית יהושע, עם עצירה בצומת הסירה הסמוכה לתחנת הרצליה.

תנועת הרכבות בקו באר שבע – ראש העין, תסתיים בתחנת תל אביב סבידור מרכז. כמו כן, תחנות ראש העין צפון, פתח תקווה ובני ברק ייסגרו זמנית לשירות. משמעות הדבר היא כי כל הרכבות שייצאו מתחנות בת ים צפונה, לא ימשיכו את נסיעתן מעבר לתחנת תל אביב סבידור מרכז.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות