שיפוץ חברתי
שיפוץ חברתי

שיפוץ חברתי: משדרגים את הבתים של קשישים וחד הוריות

המשנה לראש העירייה ירון לוי ומנכ"ל חברת VFR בפרויקט חברתי חדש

פורסם בתאריך: 31.12.20 12:04

פרויקט חדש בבת ים: "שיפוץ חברתי" – מתנדבים משפצים בתים של נזקקים ברחבי העיר, עם דגש לקשישים ומשפחות חד הוריות.

הפרויקט נולד ביוזמת ירון לוי המשנה לראש העירייה, מסגרת עבודתו כמנהל פרוייקטים בקבוצת VFR – חברת האם של מספר חברות סטארט אפ והחיבור עם עמותת "תיק לכל תלמיד" .

"המציאות הכלכלית וחברתית שבה אנו חיים מאתגרת ומורכבת. משפחות רבות וילדיהן חיות בתנאים מחפירים", הוא מסביר, "צוות המתנדבים שלנו יפעל ליצור סביבה נוחה ותנאי מחייה ראויים בשיתוף עם הרשות המקומית והמשרדים הרלוונטים".



במסגרת "שיפוץ חברתי" פועלים קבוצת מתנדבים מחברות הייטק שונות, כשהם מלווים במשאית המכילה ציוד רחב לשיפוץ דירה, עם דגש על שדרוג חדר הילדים. השיפוצים כוללים תיקוני טיח, צביעה, ניקיון יסודי והשלמת חוסרים. שידרוג חדרי הילדים כולל יצירת פינת למידה מלאה, מחשב, ספרייה, כיסא עבודה, ציוד לבית הספר והשלמת ריהוט.

"אני מברך על החיבור שנוצר בין חברת VFR לבין עמותת תיק לכל תלמיד", מוסיף לוי, "אני נרגש להפעיל את היוזמה בעיר בת ים בתקווה שבשבועות הקרובים נרחיב את הפעילות לערים נוספות".

טל מלנבוים מייסד ומנכ"ל VFR, מסר: "המיזם מבוסס על רוח ההתנדבות, לכן אנו פונים למספר גופים מסחריים לקחת חלק ולהיות שותפים, לשנות את המציאות לכמה שיותר משפחות וילדים ברחבי המדינה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות