צילום: iphotosmile / shutterstock.com
צילום: iphotosmile / shutterstock.com

"החשמל נפל, יצאתי לחדר המדרגות וקפצו עליי ארבעה שודדים"

השודדים ניתקו את החשמל וארבו לתושבת העיר בחדר המדרגות

פורסם בתאריך: 29.12.20 10:32

תושבת בת ים הותקפה ונשדדה, לאחר שיצאה לארון החשמל שמחוץ לביתה. "אתמול בערב שדדו אותי. החשמל נפל, פתחתי את הדלת לבדוק מה קרה וארבעה גברים רעולי פנים קפצו עליי, אזקו אותי וגנבו את כל הכסף שהיה בבית", כך סיפרה בסוף השבוע האחרון תושבת בת ים בפוסט שעלתה לרשתות החברתיות. לדבריה, החשמל נותק בביתה, והשודדים המתינו מחוץ לדלת ביתה. התושבת הגישה תלונה למשטרה.



הפוסט שעורר מאות תגובות, בהם של תושבים שנתקלו במקרים דומים באחרונה. "הייתי בבית עם אחד הילדים החשמל קפץ, הבן שהיה איתי בבית חשב שמדובר בהפסקת חשמל אזורית ולכן לא פתחנו את הדלת, אבל כשניסיתי לבדוק עם השכנה בקומה מעליי, היא אמרה שאין לה הפסקת חשמל ושהיא ראתה אנשים בחדר במדרגות. החלטנו לא לצאת החוצה ולחכות. בדיעבד זה כנראה מה שהציל אותנו משוד", סיפרה אחת מתושבות העיר.

תושב אחר מספר על מקרה דומה, "היינו כל המשפחה בבית וזה כנראה מה שהציל אותנו, הייתה הפסקת חשמל ואני ובני הבנים יצאנו לחדר המדרגות כדי לבדוק. שם עמדו שני בריונים. אחרי שהם ראו אותנו הם רק הנהנו לשלום. זה היה נראה מוזר, ולשמחתי זה נגמר בלא כלום, אבל אני מניח שאם הייתי לבד זה היה נגמר אחרת לגמרי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מ.ו

    המשטרה היקרה שלנו עסוקה בלתת דוחות על מסיכות בנתיים השודדים עם מסכות חוגגים כל הממשל קורס כל דאלים גבר אין מורא מלכות העיקר כל צומת ניידת דופקת דוחות על ימין ושמאל בושה וחרפה לכולנו

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות