החל מבצע חיסונים צילומים: דוברות עיריית בת-ים
החל מבצע חיסונים צילומים: דוברות עיריית בת-ים

מבצע החיסונים בבת ים: חלק ממתחמי החיסונים החלו לפעול

המתחמים שהחלו לפעול היום ממוקמים באשכול הפיס ובאודיטוריום העירוני שם יינתנו חיסונים של קופות החולים 'כללית' ו'מכבי' בין השעות 8:00-20:00

פורסם בתאריך: 24.12.20 13:05

מחלקת הביטחון ושירותי החירום בעירייה, פעלו בימים האחרונים להקצאת מתחמים עירוניים לקופות החולים לביצוע החיסונים. זאת בעקבות הנחייתו של ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, כי ביצוע החיסונים בעיר יעמוד בראש סדר העדיפויות. המתחמים ממוקמים באשכול הפיס ובאודיטוריום העירוני.



על מנת להנגיש לתושבי העיר את החיסונים ולהקל ככל שניתן בביצוע החיסון, ייעדה עיריית בת ים מתחמים לחיסונים. זאת בדומה להכשרת מתחמים לביצוע בדיקות קורונה לתושבים. במתחמים יינתנו חיסונים של קופות החולים 'כללית' ו'מכבי' בין השעות 8:00-20:00, בהתאם לתורים שייקבעו מראש על ידי התושבים המבוטחים מול מוקדי השירות של קופות החולים.

"החיסונים הגיעו לבת ים וזוהי בשורה חשובה לתושבים", אמר ברוט, "הקורונה הורגת, והחיסון מציל חיים. החיסון הוא כרטיס היציאה של מדינת ישראל מהקורונה, וחשוב שכולם יתנו כתף ויתחסנו בהקדם כדי שנוכל לחזור לשגרה. הציבור שלנו הוכיח בזמן הקורונה יכולת עמידה מרשימה, ונדרש עוד מאמץ קטן כדי שהקורונה תהיה מאחורינו".

"במשך קרוב לשנה אנחנו עובדים מסביב לשעון, בימים ובלילות, כדי לשמור על בת-ים עם אמת תחלואה נמוכה. פיתחנו את המודל הבת-ימי שהועתק לערים אחרות, וקיבלנו שיתוף פעולה מלא מהציבור הנפלא שלנו. כעת נדרש מתושבי בת ים עוד מאמץ אחרון כדי שנוכל חזור לשגרה בהקדם. לכו להתחסן בהתאם לסדר שנקבע בקופות החולים, ועד אז חשוב להמשיך להקליד על מסיכות וריחוק", הוסיף ברוט.

'מכבי' פתחה הבוקר (חמישי) את מתחם חיסוני הקורונה באודיטוריום בבת ים, כך גם 'כללית' אשר פתחה את מתחם החיסונים שלה באשכול הפיס בעיר, ואילו 'מאוחדת' ו'לאומית' צפויות לפתוח גם הן מתחמי בדיקות נוספים בעיר בשבוע הבא.

ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, ד"ר חגי פרנקל, קיבל את פניו של ראש העירייה ויחד הם שוחחו על היערכותה של מכבי לחיסוני הקורונה ובדרכים נוספות לשיפור השירות לתושבים.  "אני נרגש מתחילת מבצע החיסונים בבת ים . זהו רגע היסטורי עבור המדינה כולה וזוהי בהחלט זכות לעמוד בראש המבצע במחוז ירושלים והשפלה. כרופא אני מאמין ומשוכנע שהחיסון יעיל ובטוח. יחד ננצח את הקורונה ונחזור לשיגרת החיים המבורכת", אמר פרנקל.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות