קטי פיאסצקי. "תושבי העיר משלמים מחיר כבד על חוסר הניסיון של ראש העירייה"

הצעה לסדר: עיריית בת ים תכיר גם בזוגות להט"בים

חברת המועצה קטי פיאסצקי מורג מציעה להקים מאגר של ידועים בציבור, שיוכלו ליהנות מהטבות והנחות הניתנות למשפחות בעיר

פורסם בתאריך: 20.12.20 11:50

אחרי שעיריות רמת גן וראשון לציון הודיעו כי זוגות להט"בים יקבלו את אותן הזכויות הניתנות למשפחות סטרייטיות, חברת המועצה, קטי פיאסצקי מורג, הגישה הצעה לסדר להקמת מאגר מרשם של ידועים בציבור בבת ים, דבר שיאפשר מתן הטבות והנחות והכרה כמשפחה מצד העירייה.



"השנה תכף מתחלפת ל-2021 ובמדינת ישראל קיימים שלל מודלים משפחתיים. גם בבת ים חיים זוגות רבים שמנהלים משק בית משותף, וביניהם זוגות להטב"ים, זוגות פסולי חיתון וזוגות מעורבים", כתבה פיאסצקי מורג בהצעה לסדר שהגישה, "הכרה עירונית בזוגות אלו לצורך קבלת זכויות ושירותים בעירייה ובתאגידים העירוניים תהיה הקלה משמעותית עבורם".

פיאסצקי מורג אף מציעה דרכי פעולה לקידום הנושא, כולל הקמת מאגר של תושבים הידועים בציבור שיזדהו בפני עורך דין אשר ינסח תצהיר המעיד על הזוגיות שלהם. כך יוכלו לקבל הטבות שונות באגפי העיריה כמו סיוע לזוגות נשואים, הנחות בשירותי תרבות וספורט, תווי חניה ועוד.

ל"השקמה בת ים" אמרה פיאסצקי מורג כי "לאורך כל השנים שלי כחברת מועצה פעלתי לטובת כלל האוכלוסיות בעיר ואני גאה בהצעה שהוגשה על ידי שמטרתה להשוות את זכויותיהם של ידועים בציבור לזכויותיהם של זוגות נשואים. הקמת מאגר שכזה, שיאפשר לנו להתנהל מול התושבים והתושבות באופן שוויוני, הוא הכרח במציאות שבה הגדרת המשפחה השתנתה – קיימים זוגות חד מיניים, פסולי חיתון וכאלו שפשוט בוחרים לא למסד את הקשר ביניהם באופן שמתיישר עם התפיסה האורתודוכסית".

עוד הוסיפה כי "מעמדם של הזוגות השונים הוסדר כבר בערים נוספות ואין שום סיבה שנשאר מאחור ונפלה חלק מציבור התושבים. אני מקווה שחבריי למועצת העיר יצביעו בעד ההצעה הצודקת הזאת, ושלא יעשו פוליטיקה על גב של תושבים ותושבות שחיים בעיר ומגיע להם שוויון זכויות מלא מצד הרשות המקומית. הגיע הזמן שבה העיר בת ים תתנהל כמו בשנת 2021 ולא כמו בימי הביניים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות