נפגעתם בעקבות משבר הקורונה? ייתכן שאתם זכאים להנחה בארנונה

לאחר שלוש שנים: הוחזרה ועדת חריגים להנחות בארנונה עקב משבר הקורונה. הגשת הטופס תימשך שבועיים בלבד החל מהיום

פורסם בתאריך: 14.12.20 14:01

כחלק מההתמודדות עם נגיף הקורונה ומתן סיוע לתושבים שנפגעו מהשבר או שהורע מצבם הכלכלי – הוחזרה ועדת "נזקק" הבוחנת מקרים חריגים להנחות בארנונה.

ועדת החריגים להנחות בארנונה בבת ים בוטלה לפני כשלוש שנים, עם כניסתו של החשב המלווה מטעם משרד הפנים, בעקבות מצבה הכלכלי של העיר וחלק מתוכנית ההבראה.

בעוד שלהנחת הארנונה לשנת 2020 התושבים מתבקשים להציג את הכנסותיהם משנת 2019, ועדת החריגים מתייחסת להחמרה בלתי צפויה במצב הכלכלי, ונועדה לתת מענה לתושבים שלא היו זכאים להנחה כי לא עמדו במבחן הכנסות של שנת 2019, אך בחודשים האחרונים מצבם הורע משמעותית.



בשל כך, ובעיקר משום שהמצוקה הכלכלית המשמעותית אירעה בעקבות משבר הקורונה, בעיצומה של שנת 2020, תושבים שמצבם הכלכלי הורע באופן משמעותי ובלתי צפוי עשויים לקבל הנחה בארנונה בשיעור של עד 70 אחוז. יש לציין כי הוועדה אינה מתייחסת רק להרעה בשל מצב הקורונה, וכל תושב שמצבו הכלכלי הורע משמעותית בחודשים האחרונים יוכל לגשת לוועדה למתן הנחות בארנונה באישור ועדת חריגים, בהתאם לשיקול דעת הוועדה והצגת אסמכתאות המתאימות.

בלשכתו של שר הפנים אריה דרעי נענו לפנייתם של המשנה לראש העירייה רפאל ברנז וחבר לשכתו אברהם ישראל שאמר: "העיקר לעשות טוב לאנשים, ולהאיר להם את החג בתקופה הקשה הזאת". את הבקשה ניתן להגיש למשך שבועיים בלבד, החל מהיום (14.01.20) באתר עיריית בת ים תחת טופס שנקרא "בקשה לקבלת הנחה מארנונה כללית למחזיק שהוא נזקק", לכניסה לחצו כאן.

בלשכת שר הפנים אישרו את הדברים.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות