קורונה
צילום: Jarun Ontakrai / shutterstock.com

עלייה מדאיגה בתחלואת הקורונה בבת ים

נמשכת העלייה במספר הנדבקים והחולים הפעילים

פורסם בתאריך: 10.12.20 10:18

משרד הבריאות מעדכן הבוקר (חמישי) כי מספר חולי הקורונה בישראל עלה ל-15,716, לאחר שביממה האחרונה נוספו 1,828 נדבקים בנגיף. מתוך חולי הקורונה הפעילים בישראל, 318 חולים מוגדרים במצב קשה, מהם 100 מונשמים.

בבת ים, המוגדרת כעיר צהובה עם ציון של 4.6, הגיע עומד הבוקר (חמישי) מספר חולי קורונה הפעילים בבת ים על 137. זאת, כאשר שלושה אחוזים מהבדיקות שבוצעו נמצאו חיוביות. שיעור התחלואה בעיר עלה ל-6.6 חולים חדשים על כל 10,000 תושבים.



לצד העלייה בתחלואה והדיונים על ההגבלות הנוספות שיחולו במהלך חג החנוכה, בית החולים וולפסון הודיע בתחילת השבוע כי יהיה בין בתי החולים הראשונים שיחסנו את הצוותים שלהם. בהמשך, הצהיר הבוקר יו"ר ועד הרופאים של המרכז הרפואי, ד"ר מיכאל גייסט, המשמש כקרדיולוג בכיר במרכז הלב בוולפסון, כי יהיה המתנדב הראשון שיתחסן נגד הקורונה.

"אני רואה חשיבות עצומה בקבלת החיסון לאור התחלואה הגוברת והמקרים הקשים שנחשפנו אליהם, ולאחר שלמדתי את נתוני הבטיחות והיעילות של החיסון", הסביר ד"ר גייסט, "אני מעוניין להתחסן משום שאני רואה אנשים עם מחלת לב שחולים בקורונה ומפתחים מחלה קשה מאד, ואין לי ספק כי ההגנה של החיסון עולה על הסיכון של קורונה קשה שעלולה לגרום למוות".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות