בניין מגורים בסכנת התמוטטות: "האסון קרוב מתמיד"

כבר שנים שהדיירים מבקשים פתרון. הבוקר (ראשון), העירייה אף הודיעה להם: "המבנה מהווה סכנה מיידית לציבור ולדיירי הבניין"

פורסם בתאריך: 13.12.20 15:09

דיירי בניין המגורים ברחוב הרצוג 20 בבת ים, חוששים כבר מספר שנים כי הבניין בו הם גרים עלול להתמוטט. הם מזהירים כי המבנה שבו הם מתגוררים מסוכן. לטענת הדיירים, חרף הפניות החוזרות ונשנות של הדיירים לעירייה בבקשה להרוס את הבניין ולבצע תוכנית פינוי בינוי, הם נענים בשלילה.

אולם מנגד הודיעה הבוקר עיריית בת ים לדיירים כי המבנה הוכרז כמבנה מסוכן, וכי הוא מהווה "סכנה מיידית לציבור ולדיירי הבניין", כך צוין בלשון ההודעה. הודעת העירייה הגבירה את תחושות הפחד והזעם מצד הדיירים: "הם ממשיכים להפחיד אותנו ומצד שני לא עוזרים לנו להגיע לפתרון", אומרת תושבת הבניין.



"בשבועות האחרונים התקרה קרסה באחד הבתים בבניין בעקבות הגשמים", מספרת אחת הדיירות, "בני הזוג היו בבית תחת ההריסות, וזו אינה הפעם הראשונה שחלקים מהבתים מתפוררים וקורסים. הבניין ישן ורעוע, היסודות שלו רקובים. מסרבים לאשר לנו פינוי בינוי בלי שום הסבר הגיוני".

"רוב תושבי הבניין הם אנשים מבוגרים", מוסיף דייר אחר, "אנחנו חוששים שזה ייגמר באסון. אין לדיירים את הכסף הדרוש על מנת לבצע תיקונים ושיפוצים. כבר יותר משמונה שנים אנחנו במגעים עם העירייה, שמערימה קשיים. בינתיים, הדירות מתפרקות".



 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות